شمانیوز
شما نیوز

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد؛

23 فروشگاه متخلف در قشم پلمپ شد

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: براساس بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی در قشم، 23 فروشگاه متخلف پلمپ شدند.

23 فروشگاه متخلف در قشم پلمپ شد

دکتر یاسر مرادی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: از 25 اسفند 1401 تا پایان هفتمین روز فروردین1402، به طور میانگین روزانه ۲۰۷ عملیات بازرسی از سوی ۱۷ کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان قشم انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت دو هزار و 490 بازرسی از مراکز مختلف انجام شده است، افزود: یک هزار و 707 مورد از اقدامات انجام شده به حوزه سلامت مواد غذایی مربوط می شود که علاوه بر پلمپ 23 واحد متخلف، 11 فروشگاه هم به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: در مدت زمان یاد شده همچنین 783 مورد بازدید از اماکن عمومی جزیره قشم توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان قشم انجام شده است.

به گفته وی، 629 مورد بازرسی هم توسط نیروهای این کمیته به صورت مشترک با سایر ادارات و نهادها صورت گرفته است.

شایان ذکر است؛ از ابتدای تعطیلات پایان سال (25 اسفند 1401) تا پایان وقت هفتمین روز از فروردین 1402 تعداد 674 هزار و 334 گردشگر از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی با هدف بازدید از اماکن بی نظیر گردشگری این منطقه آزاد، وارد جزیره زیبای قشم در جنوب کشور شده اند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied