شمانیوز
شما نیوز

با رویکرد پیاده سازی بانکداری دیجیتال و شعار مهار تورم، رشد تولید؛

برنامه‌های عملیاتی پست بانک ایران در سال 1402 اعلام شد

بهزاد شیری مدیر عامل بانک از انتشار برنامه‌های عملیاتی پست بانک ایران در سال 1402 با رویکرد پیاده سازی بانکداری دیجیتال و با هدف اجرای شعار مهار تورم، رشد تولید خبر داد.

برنامه‌های عملیاتی پست بانک ایران در سال 1402 اعلام شد

شیری با اعلام این خبر افزود: این برنامه‌ها در 67 پروژه عملیاتی، بر اساس سند راهبردی بانک و سایر اسناد بالا دستی همچون سند تحول دولت مردمی، راهبردها و سیاست های بخش بانکی، برنامه های ناظر بر ریسک فناوری اطلاعات، گزارش حسابرس عملیاتی، احکام بودجه سنواتی، پروژه های عملیاتی مربوط به سیاستها و راهبردهای وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تدوین شده است.

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه انتظار داریم با توجه به چشم انداز بانک به عنوان بانک پیشگام در اقتصاد دیجیتال و انتخاب اول مشتریان در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، واحدهای مجری برنامه های عملیاتی برای دستیابی به اهداف تعیین شده برنامه‌ها در جهت تحقق ماموریت آن تلاش کنند، گفت: ماموریت اصلی بانک حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی در حوزه تخصصی بانک و حوزه توسعه ای روستا است که موفقیت در این مسیر فقط در چارچوب دستیابی به اهداف تعریف شده و حمایت از واحدهای اجرایی بانک امکان پذیر خواهد بود.

شیری با تاکید بر اینکه از اواخر سال 1398 تدوین سند راهبردی بانک، با مشارکت مدیران ارشد، میانی و کارشناسان مجموعه و بهره گیری از توان تخصصی بخش خصوصی با هدف استقرار بانکداری دیجیتال را در بانک آغاز کردیم، ادامه داد: در ابتدا ماموریت‌ها، چشم انداز و ارزش‌های بانک را مشخص کردیم. سپس ضمن بازنگری در مدل کسب و کار جاری، مدل کسب وکار آینده بانک تعیین و برنامه های کلان بانک در قالب 13 هدف استراتژیک و 21 برنامه محوری با اولویت توسعه بانکداری دیجیتال تببین شد.

بالاترین مقام اجرایی بانک تصریح کرد: بر اساس این سند راهبردی، در سال 1400، تعداد 66 و در سال گذشته، 110 پروژه عملیاتی در بانک تعریف و اجرا شد و به صورت ماهیانه مورد پایش قرار گرفت.

وی در پایان افزود: در کنار این برنامه‌ها، پروژه های عملیاتی واحدهای ستادی بانک نیز در سال سوم برنامه ریزی بلندمدت برای پشتیبانی از تحقق اهداف کمی  واحدهای اجرایی تدوین و اجرا می‌شود.

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied