شمانیوز
شما نیوز

در هفته گذشته؛

۲.۶ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا معامله شد

در هفته منتهی به ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۶۵۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته چهارم فروردین، سیمان با معامله یک میلیون و ۲۶۹ هزار تن سیمان، سنگ آهن با معامله ۴۲۹ هزار تن و فولاد با دادوستد ۳۳۹ هزار تن بودند.

۲.۶ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا معامله شد

در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۹۴۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۵ هزار و ۶۹۲ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۸۶۱ تن سیمان، ۴۲۹ هزار تن سنگ آهن، ۳۳۹ هزار و ۸۷۰ تن فولاد، ۱۳۲ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۲۶ هزار و ۸۰۰ تن روی، ۶ هزار و ۵۵۰ تن مس، ۶ هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶۰ تن کنسانتره فلزات گران‌بها معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۲۵ فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۳۷ هزار و ۴۲۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۹ هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۲۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۵ هزار و ۵۹۱ تن قیر، ۱۰۳ هزار و ۹۹۶ تن مواد پلیمری، ۴۵ هزار و ۴۹۴ تن مواد شیمیایی، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۹ هزار و ۹۰۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۱۹۶ تن روغن پایه، یک‌هزار و ۱۴ تن فرآورده های نفتی، ۲۴۰ تن گازها و خوراک‌ها و ۱۵۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۲ هزار و ۲۹۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۵۲ میلیارد تومان بود.

روابط عمومی بورس کالای ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied