شمانیوز
شما نیوز

در راستای تکریم جوانان عزیز منطقه و در راستای عدالت محوری؛

ایجاد بانک اطلاعاتی متقاضیان اشتغال

مدیر مجتمع مس سونگون از ایجاد امکان ثبت درخواست همکاری متقاضیان اشتغال این مجتمع از طریق وب سایت این مجتمع به آدرس http://azarbaijan.nicico.com برای جذب نیرو برای پیمانکاران طرف قرارداد خود بر پایه اصل عدالت محوری خبر داد.

ایجاد بانک اطلاعاتی متقاضیان اشتغال

دکتر عباس زاده با اشاره به اهمیت منابع انسانی در رشد و توسعه هر سازمانی و ضرورت برنامه ریزی در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی جامع متقاضیان اشتغال افزود: امروزه مسئله اشتغال جوانان یکی از مسائل مهم منطقه هست اما در این راستا ایجاد عدالت در انتخاب و جامع بودن شرایط ارزیابی باید بیشتر مدنظر باشد چرا که این امر علاوه بر ایجاد امواج مثبت در جامعه، منجر به جذب بهترین گزینه های نیروی کار از بین متقاضیان موجود خواهد بود.

مدیر مجتمع مس سونگون افزود: فعالیت در معادن از کارهای سخت محسوب می شود و خیلی از این فعالیت ها نیازمند تخصص های فنی و علمی می باشد و یقینا وجود این تخصص ها و آشنایی علمی و عملی با آنها می تواند هم برای متقاضیان و هم برای مجتمع مزیت محسوب شود.

دکتر عباس زاده با تاکید بر ثبت درخواست و بارگذاری اسناد مربوط به تخصص و مهارت توسط متقاضیان ادامه داد: اطلاعات و اسناد ارائه شده ملاک انتخاب و گزینش مشاغل مورد نیاز توسط کمیته ارزیابی و اشتغال مجتمع خواهد بود و  یقینا وجود مهارت های بیشتر شانس بیشتری برای انتخاب متقاضیان فراهم خواهد نمود.

وی در خاتمه افزود: در ادامه این روند، دورنمای کلی از مهارت و رشته های تحصیلی مورد نیاز برای اشتغال در مجتمع مس سونگون برای متقاضیان فراهم خواهد شد تا جوانان جویای کار منطقه، در برنامه ریزی های آموزشی خود نسبت به سپری نمودن دوره های مورد نیاز برنامه ریزی نمایند.

گفتنی است متقاضیان اشتغال با مراجعه به وب سایت مجتمع مس سونگون و از طریق منوی ورود کاربران و گزینه ثبت درخواست اشتغال می توانند مشخصات خود را در بانک اطلاعاتی این مجتمع ثبت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied