شمانیوز
شما نیوز

در جریان بازدید عیسی فرهادی مطرح شد

آغاز بهره‌برداری مجدد از مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی بعد از وقفه چهار ساله

عیسی فرهادی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان از مرکز تفریحات دریایی منطقه بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت راه اندازی مجدد آن قرار گرفت.

آغاز بهره‌برداری مجدد از مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی بعد از وقفه چهار ساله

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه بعد از پیگیری چند ماهه، مشکلات حقوقی و معارض یکی از مهمترین زیرساخت ها و امکانات تفریحی منطقه و استان گیلان که در نوع خود در شمال کشور بی نظیر است برطرف شده، اظهار داشت: تنوع بخشی به امکانات تفریحی و گردشگری گردشگران به ویژه خانواده ها یکی از مهمترین اولویت های کاری این سازمان در حوزه گردشگری بوده و شروع به کار مجدد این مجموعه در همین راستا انجام شده است.

فرهادی با ارائه تحلیلی از جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد جهانی و سهم آن در درآمدهای ارزی کشورها، موقعیت استان گیلان را در گردشگری کشورمان حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: راهبرد سازمان منطقه آزاد انزلی ایفای نقش مکمل و پشتیبان شاخه های مختلف صنعت گردشگری در سطح استان و ملی بوده، و جذب طرح های سرمایه گذاری در زمینه های مختلف ایجاد هتل، امکانات تفریحی-ورزشی را باید در همین راستا ارزیابی کرد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، با تصریح بر اجرای دستور رییس‌جمهور در خصوص فرآهم نمودن شرایط استفاده عموم مردم از امکانات ساحلی و دریایی، اضافه کرد: ارتقای شاخص ها، تنوع بخشی به برنامه ها و رویدادهای فرهنگی، هنری، تفریحی و گردشگری جهت گذراندن اوقات خوشی برای خانواده ها در دستور کار سازمان در حوزه گردشگری قرار دارد.

گفتنی است در این بازدید معاونین و مدیران سازمان حضور داشتند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به فرآیند بهسازی امکانات مجموعه صادر نمود‌.

لازم به ذکر است مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی در فضایی به مساحت یک هکتار به عنوان یک زیرساخت ضروری برای تفریحات ساحلی و دریایی مجهز به امکانات مختلفی امکانات مختلفی همچون رختکن، تخت آفتاب گیر، دوش ساحلی، سالن ماساژ، کافه، استخر ساحلی و زمین بازی های ساحلی است که با پیگیری های حقوقی و اداری مشکلات پیش روی بهره‌برداری از آن مرتفع شده و از تابستان سالجاری در مدار خدمات رسانی قرار می گیرد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied