شمانیوز
شما نیوز

مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد خبر داد؛

حل مشکلات آب روستاها و اشتغال استان بوشهر، مهم‌ترین ماموریت هلدینگ خلیج فارس در حوزه مسولیت های اجتماعی

مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد بر حل مشکلات آب روستاها و اشتغال استان بوشهر تاکید کرد و آنرا بعنوان مهم‌ترین ماموریت هلدینگ خلیج فارس در حوزه مسولیت های اجتماعی دانست.

حل مشکلات آب روستاها و اشتغال استان بوشهر، مهم‌ترین ماموریت هلدینگ خلیج فارس در حوزه مسولیت های اجتماعی

دکتر محمد شیخان مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد در نشست با جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان های جنوب استان بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان، سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: تأکید رئیس جمهور و دولت محترم، بر حرکت پرشتاب برای حل مسائل اساسی کشور و خدمت رسانی هدفمند به مردم در راستای تحقق شعار سال می باشد.

وی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی به عنوان یک صنعت پیشرو در بخش تولید، ارزش آفرین و اثربخش در حوزه اقتصاد کشور مورد توجه جدی است، افزود: در این حوزه هلدینگ خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت های اثرگذار و با استفاده از پتانسیل نیروی های متعهد و متخصص ایرانی توانسته نقشی بی بدیل در عرصه تولید، تکمیل زنجیره ارزش و کسب ثروت ملی ایفا کند، و رکوردهای تازه ای در صنعت پتروشیمی برجای بگذارد.

دکتر شیخان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی، بویژه شهدای گرانقدر استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه مقاومت و ایستادگی، کارنامه ای درخشان دارد و با داشتن دلیرمردان و شیرزنانی که نام و آوازه شان به عظمت خلیج فارس در تاریخ می درخشد، به عنوان میزبانان مهربان و نجیب صنعت، بویژه صنعت پتروشیمی ، موجب رشد و اعتلای این صنعت در کشور شده اند.

وی افزود: در راستای عمل به ایفای نقش مسولیت های اجتماعی شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در استان بوشهر و با دستور دکتر علی عسکری بزودی یکی از برنامه های هلدینگ خلیج فارس برای مرتفع کردن مشکلات آب روستاهای استان بوشهر عملیاتی می شود.

مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد تاکید کرد: در این مسیر در مرحله اول کمک به مشکلات روستاهای چهار شهرستان جنوبی و سپس سایر مناطق استان با استفاده از راه اندازی آب شیرین کن های کوچک و از طریق شیرین سازی آب دریا و همچنین مشارکت در اجرای طرح های اشتغال آفرین از جمله ایجاد گلخانه های صنعتی و….. با توجه به پتانسیل های موجود ، عملیاتی خواهد شد.

دکتر شیخان تاکید کرد: برای تحقق این اهداف ما نیازمند همراهی و همفکری مسولین جامعه محلی، نخبگان ، دانشگاهیان، صاحبان ایده و اصحاب رسانه استان بوشهر هستیم.

وی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک فرصت دانست و خاطرنشان ساخت: استفاده بهینه از فرصت خدمت برای خدمت رسانی مطلوب به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از رسالت های مدیران است و امیدواریم بتوانیم از فرصت بوجود آمده برای اعتلای کشور عزیزمان و‌کمک به توسعه و آبادانی ایران سربلند بهره مند شویم.

 

روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied