شمانیوز
شما نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی :

توسعه فیبر نوری سهم مهمی درتوسعه اقتصاد کشور دارد

همدلی و هم افزایی همگان درگسترش فیبر نوری، تسهیل در توسعه ارتباطات،اقتصاد دیجیتال ورشد تولید درحوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به همراه خواهد داشت .

توسعه فیبر نوری سهم مهمی درتوسعه اقتصاد کشور دارد

نمایندگان استان اصفهان درمجلس شورای اسلامی در آیین آغازعملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری (نجما ) ضمن تشریح ضرورت توسعه فیبر نوری درتوسعه اقتصاد کشوربرحمایت همه جانبه خود از شرکت مخابرات ایران به عنوان رکن اصلی توسعه ارتباطی و کسب وکار تاکید کردند .

 

دکتر محمد صالحی نماینده (فریدن / فریدونشهر)

حوزه ارتباطات یکی از ارکان مهم کسب وکار امروزی است

دکتر محمد صالحی نماینده (فریدن / فریدونشهر) نیز در مراسم با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات یکی از ارکان مهم کسب وکار امروزی است ، افزود : با گسترش فیبر نوری ، ارتباطات در منطقه تسهیل و موجب توسعه بیشتر در همه زمینه ها در کشور خواهد شد .

وی با بابیان اینکه امید واریم این طرح با همت بلند مخابرات هر چه زودتر به نتیجه برسد افزود:هم افزایی عملیاتی با استفاده از نقش آفرینی مردم در اقتصاد فناوری اطلاعات و لحاظ نمودن سیاستگذاری های نهادهای بالادستی موجب تحقق توسعه در فناوری و توسعه کسب وکار به معنی واقعی کلمه می شود.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فیبر نوری موجب توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شبکه‌ی ارتباطات کشورشده و رشد کسب و کار ها و رونق اقتصادی را به همراه دارد.از شرکت مخابرات خواست برای مناطق غرب و مناطق عشایری بحث توسعه مخابراتی ویژه تر دیده شود .

 

خانم الهام آزاد نماینده مجلس حوزه انتخابیه نائین و خور و بیابانک

با همکاری و همدلی و هم افزایی همگان توسعه ارتباطی استان محقق خواهد شد

خانم الهام آزاد نماینده مجلس حوزه انتخابیه نائین و خور و بیابانک نیز در این همایش با اشاره به اینکه رونق توسعه و نوسازی زیرساخت شبکه‌های مخابراتی با توسعه فیبر نوری در استان می تواند حیاتی باشد گفت : بازتاب کلی این توسعه در ابعاد مختلف زندگی تک تک افراد، اشتغال زایی ، رونق یافتن کسب و کارهای هزاران شغل مرتبط و ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد شد.

وی افزود : این امر مهم قطعا مستلزم این است که همه دستگاه های مرتبط با تمام توان و همت جهادی همکاری کنند تا دو سال آینده این مهم محقق شود.

نماینده مجلس حوزه انتخابیه نائین و خور و بیابانک اظهار داشت : امیدواریم حتی این طرح در روستاهای دور افتاده نظیر خور و بیابانک هم اجرا شود و با همکاری و همدلی و هم افزایی همگان محقق خواهد شد.

 

نقد علی نماینده خمینی شهر

اینترنت قوت غالب مردم شده است

نقد علی نماینده خمینی شهر در این همایش با تاکید بر اینکه اینترنت قوت غالب مردم شده وعرصه قانون گذاری را هم تحت تاثیر قرار داده است گفت : بحث گسترش فیبر نوری که امروز با این عنوان تشکیل شده بنا دارد که با همه گیر شدن این توسعه تمامی مسایل و موانع عرصه اینترنتی را در حوزه ارتباطات بر طرف خواهد کرد .

وی با اشاره به اینکه دولت باید دراین عرصه ورود کند ودرزمینه سرمایه گذاری های لازم در این عرصه هم قطعا کمک خواهد کرد .

وی با تاکید بر اینکه باید رونق اقتصادی را مردم در واقعیت بینند اظهارداشت : کشور ما در زمینه بانکداری الکترونیکی و حوزه های آی تی رشد داشته و توسعه فیبر نوری سهم مهمی درتوسعه اقتصاد کشو ر دارد .

 

اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied