شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون/

انتصاب مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون

عسل اشتری به عنوان مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون منصوب شد.

انتصاب مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون

یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت در حکمی عسل اشتری را به عنوان مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون منصوب کرد.

اشتری، دانش آموخته کارشناسی مدیریت بیمه، کارشناسی ارشد مدیریت گرایش بیمه و دارای گواهی DBA کسب و کار بوده و از سال 1391 به صنعت بیمه پیوسته و تاکنون در شرکت های بیمه رازی و پارسیان مشغول به فعالیت بوده است؛ اشتری از سال 1396 نیز به بیمه تعاون پیوسته و از خرداد 1401 هم با رأی مدیران شرکت های صنعت بیمه به عنوان دبیردوم کارگروه مسئولیت سندیکای بیمه گران انتخاب شده است.

او از مزایای بیمه های مسئولیت سخن می گوید و بیان می کند که «خوبی این رشته بیمه ای این است که شما هر روز می توانید به زیرمجموعه های آن موارد جدیدی را اضافه کرده و همچنین بیمه گذار با ورود به هر مکانی می تواند محصولات تحت پوشش این رشته بیمه ای را برای عرضه معرفی کرده و به فروش رساند».

اشتری توضیح می دهد که بیمه های مسئولیت از زمانی مورد توجه بیشتری قرار گرفت که مردم ژرفانگرتر و دقیق تر شدند؛ او بیان می کند که در فقه اسلامی نیز قاعده ای وجود دارد به نام «لاضرر» که بر اساس آن هیچ شخصی نباید دچار خسران شده و حقوقش ضایع شود، بنابراین این بیمه نامه بیشتر می تواند مفید و کارآمد واقع شود.

اشتری در ادامه به عقیده اش نسبت به بیمه تعاون پرداخت و اظهار داشت: «بیمه تعاون از نگاه اینجانب بسیار مطلوب است؛ چراکه هم جای رشد بیشتری دارد و هم برای دستیابی به جایگاه متعالی تر، به سمت رشته هایی که شرکت های دیگر کمتر به سراغ آن می روند، رفته و همین سبب تنوع بیشتر نیز می شود».

مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون ادامه داد: «همبستگی و کادر جوان نیز سبب شده تا فرایند انجام کار با سرعت بیشتری به حصول برسد که این خود به عاملی به نام «رضایت مشتری» نیز بدل شده است».

او همچنین تأکید کرد که «ما به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی جامعه موثر هستیم؛ چراکه هر فردی به فراخور نقش اجتماعی که دارد ممکن است به افراد دیگر جامعه صدمه مالی یا جانی وارد آورد و شرکت بیمه نیز در برابر این صدمه مسئول شناخته می شود؛ بر این اساس در بیمه مسئولیت نه تنها مسئولیت چنین صدماتی پوشش داده می شود، بلکه بر آن هستیم در راستای آگاه سازی مردم چه از بُعد شناخت حقوق و چه از بُعد مسئولیت هایشان فعالیت داشته باشیم».

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied