شمانیوز
شما نیوز

کیش/

آغاز همکاری های دو جانبه سازمان منطقه آزاد کیش و انجمن مدیریت جهادی کشور

در نشست سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور، بر تقویت و توسعه همکاری های دوجانبه تاکید شد.

آغاز همکاری های دو جانبه سازمان منطقه آزاد کیش و انجمن مدیریت جهادی کشور

در نشست سعید پورزادی با محمد حسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور که عصر پنج شنبه 7 اردیبهشت در معاونت اقتصادی سرمایه گذاری سازمان برگزار شد؛ طرفین بر تقویت و توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه جذب سرمایه گذاری تاکید کردند.

سعید پورزادی در این نشست با اشاره به ظرفیت انجمن مدیریت جهادی کشور و تمایل این سازمان جهت برخورداری از حمایت های فنی و پشتیبانی در این زمینه، گفت: انجمن مدیریت جهادی کشور می تواند با توجه به 66 فرصت سرمایه گذاری در جزیره کیش با فرایند سازی و هدایت سرمایه گذاران، زمینه را برای توسعه روابط دو جانبه فراهم کند.

پورزادی با اشاره به زیرساخت های ایجاد شده در کیش و محدودیت زمین در جزیره، ضمن استقبال از عملیاتی شدن تفاهم نامه های دو طرف با هدف کارآفرینی و کمک به اقتصاد کشور، کیش را بستری مناسب برای فعالیت های مشترک دانست و گفت: با توجه به استقبال شرکت های دانش بنیان از مرکز نوآوری کیش و تقاضاهای متعدد، برای استقرار و فعالیت شرکت های مورد نظر هیچ  محدودیتی وجود ندارد و انجمن مدیریت جهادی کشور می تواند در این زمینه همکاری کند.

وی ادامه داد: جزیره هندورابی یک جزیره بکر با  فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری است که در حال اضافه شدن به زنجیره گردشگری کیش می باشد این فرصت مناسبی جهت سرمایه گذاری در منطقه است.

پورزادی با استقبال از هر گونه سرمایه گذاری که منجربه تبدیل کیش به کانون  رویداد گردشگر پذیر شود؛ گفت: سازمان منطقه آزاد کیش برای رونق اقتصادی و رشد و توسعه کیش،  برنامه های متعددی را جهت رفع موانع سرمایه گذاری در دستور قرار داده است.

محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور نیز با اشاره به نحوه شکل گیری این انجمن گفت: پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال 1395 پیرامون بکارگیری مدیریت جهادی در کلیه امور مدیریتی کشور، "انجمن مدیریت جهادی کشور" به عنوان تشکلی مردم نهاد شکل گرفت.

وی رویکرد این انجمن را کمک به مدیریت موفق جهادی در عرصه های مختلف، شناسایی مدیران جهادی، تقویت و توانمند سازی مدیران، شناسایی پروژه هایی که نیاز به حمایت دارند و تسهیل گری و پشتیبانی از کارآفرینان، همگرایی و هم افزایی نهادها و سازمان های دولتی با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و رفع موانع و مشکلات آنان عنوان و بر همکاری این انجمن با سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه های مد نظر این سازمان تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور با تشریح ظرفیت های این انجمن، خواهان معرفی ظرفیت ها و بسته های سرمایه گذاری در کیش شد و مراتب آمادگی انجمن، بر بسط و گسترش همکاری های دوجانبه را اعلام کرد.

محمدحسین سپهر با انتقاد از برخی موانع داخلی در حوزه تولید و کارآفرینی اظهار داشت: قوانین دست و پاگیر و روند طولانی صدور مجوز ها در کشور، تولید و سرمایه گذاری را تحت تاثیر قرار داده از این رو ضمن رفع این کاستی ها، باید به سمت فعال‌سازی ظرفیت‌های مغفول در کشور حرکت کنیم و این فعال سازی می تواند از کیش آغاز شود.

رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور نام‌گذاری‌های 17 ساله اخیر از سوی مقام معظم رهبری به‌خوبی نشان می‌دهد که ایشان کارآفرینی و تولید در جامعه را کلید رفع مشکلات اقتصادی دانسته‌اند و لازم است همه مسئولان به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشند تا اقتصاد به‌عنوان دغدغه اصلی مطرح شود.

گفتنی است در این نشست علیرضا ابراهیم پور سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و محمدرضا بهرمن رئیس خانه معدن ایران و عضو هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور حضور داشتند

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied