شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون/

سه نماینده منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون

نمایندگان منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون در فروردین ماه معرفی شدند.

سه نماینده منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون

برترین نمایندگان و اعضای سازمان فروش بیمه های زندگی بیمه تعاون در فروردین ماه معرفی شدند.

بر این اساس، سهم استان کرمانشاه از نمایندگان برتر نیز دو نماینده بوده و نماینده سوم نیز از استان سمنان به عنوان منتخب شناخته شده است.

طاهره فرخی کاکاوندی و زینب قزوینیه دو بانویی بودند که از استان کرمانشاه موفق شدند تا عنوان اول و دوم نماینده برتر بیمه های زندگی را به خود اختصاص دهند.

همچنین لیلا صالحی هیکویی دیگر بانویی بود که در جایگاه سوم برترین نمایندگان فروش بیمه های زندگی موفق به اخذ رتبه شد؛ او از استان سمنان موفق به دریافت این رتبه شده است.

گفتنی است همواره نمایندگان فروش تأثیر به سزایی در توسعه بازار محصول و نیز فرهنگسازی بهره مندی از محصول دارد و بر طبق پژوهشی که «روسندو ربوس» و «مارتین داویلا» در سال 2015 انجام داده اند، مشتری گرایی فروشنده بر عملکرد نیروی فروش تأثیر مثبت و معنادر داشته و فروشنده، نقش میانجی را در دستیابی به گرایش مناسب در بازار ایفا می کند.

از دیگر سو انتخاب سه نماینده برتر فروش از بین بانوان را می توان مطابق با پژوهش مجیدی قهرودی در سال 1391 تحلیل کرد که طبق بررسی او، فروشندگان زن به دلیل برخورداری از هوش هیجانی، روحیه انعطاف پذیر و مسئولیت پذیری بیشتر، می توانند قدرت کنترل و مدیریت بیشتری در رفع تعارضات و ابهام نقش داشته باشند.

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied