شمانیوز
شما نیوز

کیش/

تقدیر از فرهنگیان جزیره کیش به مناسبت گرامی داشت روز معلم

روز معلم با برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و حضور در برخی از مدارس جزیره کیش و اهداء شاخه گل به معلمان زحمتکش این منطقه گرامی داشته شد.

تقدیر از فرهنگیان جزیره کیش به مناسبت گرامی داشت روز معلم

سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت به همراه برخی از مدیران سازمان، سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش با حضور در مدارس الغدیر، امیرکبیر، پروین اعتصامی و مبین، به مناسبت گرامی داشت روز معلم با اهداء شاخه گل از فرهنگیان زحمتکش این منطقه قدردانی کرد.

همچنین به مناسبت بزرگداشت داشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم؛ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) قبور مطهر شهدا عطر افشانی و غبارروبی شد.

در این مراسم سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش، جمعی از فرهنگیان، مسئولان و مردم ولایتمدار جزیره کیش با قرائت فاتحه و عطر افشانی قبور شهدای گمنام بار دیگر با آرمان های شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه فرهنگ و قرائت پیام تبریک سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش از دیگر برنامه های این مراسم بود که با نظم خاصی اجرا شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied