شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت روز‌معلم و با حضور معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:

معلمان مدارس قشم تجلیل شدند

با حضور مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت، امام جمعه شهرستان و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از معلمان دو مدرسه شهر قشم به مناسبت روز معلم تجلیل شد.

معلمان مدارس قشم تجلیل شدند

مسئولان حاضر در این برنامه با حضور در مدرسه شهدای خلیج فارس و مدرسه استثنایی ارمغان، با اهدای گل و لوح سپاس از معلمان این مراکز آموزشی تقدیر کردند.

در این برنامه ضمن تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی در راستای دستیابی به رشد متوازن در عرصه های آموزشی، اعلام شد که معلمان با پرورش دانش آموزان متفکر و پویا، علاوه بر تقویت شاخه های علمی کشور می توانند در زمینه رونق اقتصاد، تولید و اشتغال نیز تاثیرگذار باشند.

براساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد ابوالقاسمی دولابی، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، ادریس راموز، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سید احمد حسینی، مدیر فرهنگی و اجتماعی این سازمان و حسین رنجبر، رییس اداره آموزش و پرورش قشم حضور داشتند.

گفتنی است، ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت معلم دین و اخلاق، علامه مرتضی مطهری است و برای زنده نگهداشتن یاد ایشان این روز را به عنوان روز معلم نامگذاری کرده اند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied