شمانیوز
شما نیوز

در نشست کمیته اربعین صنعت بیمه مطرح شد:

خدمات صنعت بیمه در آیین اربعین یکپارچه خواهد شد

رضایت حداکثری زائران کربلای معلا از خدمات صنعت بیمه در سال گذشته یک دستاورد بزرگ به شمار می آید.

خدمات صنعت بیمه در آیین اربعین یکپارچه خواهد شد

رئیس کمیته بیمه راهپیمایی بزرگ اربعین که در جمع اعضای این مجموعه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: همراهی تمامی ارکان دولت با صنعت بیمه در پوشش حوادث بزرگترین همایش جهان اسلام، چشمگیر و قابل توجه است.

بر اساس این گزارش، علی اکبر ترکاشوند با تشریح عملکرد کمیته اربعین صنعت بیمه در سال گذشته از ضرورت هماهنگی ارکان بیمه برای برپایی موکب و ارائه خدمات متمرکز به زائران کربلا خبر داد و اظهار داشت: ابراز رضایت صددرصدی ستاد اربعین و وزارت کشور از خدمات بیمه ای در آیین راهپیمایی بزرگ اربعین برای اهالی این صنعت افتخارآمیز و غرورآفرین است.

وی از ابعاد مختلف تبلیغی و ترویجی صنعت بیمه در آیین اربعین حسینی به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگسازانه نام برد و افزود: پیام اطمینان بخش و آرامش گستر صنعت بیمه در مراسم های اینچنینی با کیفیت بالاتری به گوش مخاطبان خواهد رسید.

رئیس کمیته اربعین صنعت بیمه در خصوص کیفیت و کمیت اعزام داوطلبان خدمت به زائران و ایجاد هماهنگی بین آنان توضیحات مبسوطی را ارائه داد.

در این نشست در خصوص یکپارچه سازی خدمات برخط بیمه ای، راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی، تهیه بسته های فرهنگی، برپایی نشست های منظم هماهنگی، اختصاص کد یکتا برای زائران و تلاش برای اصلاح نقاط حادثه خیز منتهی به مرزها بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است اعضای کمیته یادشده در ادامه این نشست به طرح دیدگاه های خود در محورهای گوناگون به ویژه تسهیل امر بیمه گری در بزرگترین همایش جهان اسلام، پرداختند.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied