شمانیوز
شما نیوز

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

حمایت از تولید و اشتغال، باعث کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم می شود

ریس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حمایت از تولید و اشتغال باعث کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم در جامعه می شود.

حمایت از تولید و اشتغال، باعث کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم می شود

ناصر عتباتی روز سه شنبه در جلسه شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو افزود:‌به منظور حمایت از تولید در سال جاری سه جلسه کمیته حمایت از تولید و سرمایه گذاری برای استان آذربایجان غربی برگزار کرده ایم.

وی از رویکرد حمایتی دستگاه قضا از تولیدکنندگان خبر داد و افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای سال مسیر حرکت و سیاستگذاری را بر مبنای مبنای مهارتورم و رشد تولید تبیین نمودند و برای تحقق این مهم باید همه مسئولین بصورت عملی لبیک بگوییم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهارداشت: هر چقدر تولید توسعه پیدا کند اشتغال نیز ایجاد خواهد شد و جرائم و آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند و رضایتمندی را در جامعه شاهد خواهیم بود.

این مسئول استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تحقق اهداق مناطق آزاد و توسعه اقتصادی را خاطرنشان ساخت و تصریح کرد: هر قدمی که برای رشد اقتصاد، تولید و اشتغال برداشته شود باید حمایت شود و از اقدامات بخش خصوصی در حوزه تولید و اشتغال صیانت کرد.

سعید عمرانی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و معاون سابق قضایی دادستان کل کشور نیز در این جلسه، دستگاه قضایی آذربایجان غربی را از پیشگامان حمایت از تولید در کشور و رئیس دادگستری آذربایجان غربی را از سرداران جبهه اقتصادی و حمایت از تولید در کشور توصیف کرد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شهدا به امام لبیک گفتند و جانشان را تقدیم انقلاب و حراست از مردم دادند اضافه کرد:  امروز هم اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید شبانه روزی به این مردم خدمت کنیم.

عمرانی تاکید کرد: هر جا که سرمایه گذاران بخاطر برخی موازی کاری های قانونی با مشکل مواجه می شوند باید ضمن رفع سریع مشکل از آنان عذرخواهی کنیم.

وی با تاکید بر این که باید خدمتگذار واقعی مردم باشیم، گفت: مراجعان به ما همان حوائج الناس و فرستادگان خدا هستند و ما باید با جان و دل به آنان خدمت کنیم.

معاون سابق قضایی دادستان کل کشور و قاضی دیوان عالی کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه قدردان فعالان سنگر دفاع در جنگ اقتصادی هستیم گفت:‌ بر همه مدیران واجب است در این برهه از زمان که معیشت مردم تحت تاثیر فشار اقتصادی است هرآنچه در توان دارند برای حمایت از تولید و مهار تورم بر طبق اخلاص نهند.

رضا خشنودی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سیاست های اقتصادی مقاومتی بر استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد و توسعه صادرات تاکید دارند و به تبع آن باید تمامی مسئولین اعم از دولت و دستگاه قضا برای رونق بخشیدن بیش از پیش این مناطق همراه  باشند.

در این جلسه مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران بررسی و برای رفع آنان دستور صادر گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied