شمانیوز
شما نیوز

انزلی/

آئین تجلیل از مقام معلم در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

عیسی فرهادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزادانزلی در این آیین با گرامیداشت مقام شامخ معلم یکی از اولویت های فرهنگی این منطقه در سال ۱۴۰۲ را توجه به امور مدارس و تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: معاونت فرهنگی منطقه ، در بخش های مختلف با توجه به جنسیت و سطح تحصیلات دانش آموزان کلاس های فوق برنامه ای را در بخش های ورزشی، هنری بهداشت، سلامت ، قرآن ، زبان و ... برای دانش آموزان برگزار کند.

آئین تجلیل از مقام معلم در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

وی ادامه داد : روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی ۷۸۰ دانش آموز و ۷۵ معلم دارند و میانگین ۱۰ دانش آموز برای هر معلم ، میانگین بسیار مطلوبی است که بر سطح و کیفیت تعلیم و تربیت بسیار اثر گذار خواهد بود.

فرهادی تصریح کرد: در هفته معلم انتخاب معلم شایسته کار دشواری است لذا شاخص بندی را به سال آتی واگذار خواهیم کرد و امسال از همه معلمان شاغل در این محدوده تقدیر می کنیم.

وی گفت: مسئولیت سخت امانت داری مردم به معلمان سپرده شده است و آینده نسل جوان در دستان شماست.چرخهای زندگی در سالهای آتی به دست کسانی به حرکت در خواهد آمد که امروز توسط شما تعلیم و پرورش یافته اند.

مدیرعامل و ریس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: هر کس در این مسیر مسئولیتی برعهده دارد و زنجیره تعلیم و تربیت به دست معلمان ادامه دار خواهد بودو در این مسیر باید بر دستان معلم بوسه زد.

وی یکی از وظایف معلمان دور نگهداشتن فرزندان از آسیب های اجتماعی و فرهنگی اعلام کرد و افزود: بسیاری از آسیب های جامعه امروز را می توان با تعلیم و تربیت مناسب در مدارس برطرف کرد و فرزندان را به خودباوری رساند.

در ابتدای این نشست علی مطهری معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان و نریمان یوسفی فر رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی در سخنانی به برنامه های مشترک حوزه فعالیت خود برای ارتقای آموزشی مدارس منطقه اشاره نمودند.

در پایان اهدای لوح تقدیر ، از زحمات فرهنگیان شاغل در منطقه تجلیل به عمل آمد.

روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied