شمانیوز
شما نیوز

در هفته گذشته رقم خورد؛

معامله بیش از ۳.۷ میلیون تن انواع کالا و محصول در تالار نقره ای

در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۷۴ هزار و ۴۹۵ تن انواع کالا و محصول و ۴۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۹.۱ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته دوم اردیبهشت، سیمان با معامله یک میلیون و ۲۲۵ هزار تن سیمان، فولاد با دادوستد ۳۶۰ هزار تن و آهن اسفنجی با ۱۴۵ هزار تن بود.

معامله بیش از ۳.۷ میلیون تن انواع کالا و محصول در تالار نقره ای

در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۲۳۳ تن انواع کالا و محصول و ۴۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۱۹۷ تن سیمان، ۸۹۰ هزار سنگ آهن، ۳۷۹ هزار و ۱۸۸ تن فولاد، ۱۲۹ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۲۰۵ تن مس، ۶ هزار و ۳۲۵ تن آلومینیوم، ۷۴۰ تن روی، ۲۳۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶۰ تن کنسانتره فلزات گران بها معامله شد. در این تالار همچنین ۴۷۵ دستگاه کامیون و کامیونت فروخته شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۱۵ اردیبهشت فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۵۲ هزار و ۵۸۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۵۸ هزار و ۱۶۴ تن قیر، ۱۰۷ هزار و ۹۸۹ تن مواد پلیمری، ۷۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۶ هزار تن لوب کات، ۳۸ هزار و ۳۵۸ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۷۳۲ تن فرآورده های نفتی، ۸ هزار و ۱۲۰ تن گوگرد، ۶ هزار و ۲۱۹ تن روغن پایه، هزار تن سلاپس واکس، ۴۷۰ تن عایق رطوبتی و ۲۰۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۳ هزار و ۶۷۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۰۲ میلیارد تومان بود.

روابط عمومی بورس کالای ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied