شمانیوز
شما نیوز

بیمه ایران/

بیمه ایران بابت خسارت آتش سوزی شرکت بهاران شیمی بروجن بیش از 16 میلیارد پرداخت کرد

نوروزی مدیر کل بیمه ایران استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: بیمه ایران بابت خسارت آتش سوزی شرکت بهاران شیمی بروجن بیش از 16 میلیارد پرداخت کرد.

بیمه ایران بابت خسارت آتش سوزی شرکت بهاران شیمی بروجن بیش از 16 میلیارد پرداخت کرد

نوروزی در این خصوص  اظهار داشت: بدنبال وقوع حادثه آتش سوزی شرکت بهارن شیمی بروجن و اعلام بیمه گزار، کارشناسان بیمه ایران در اسرع وقت به محل وقوع حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی های صورت گرفته و تکمیل پروونده، در جلسه ای با حضور مدیران بیمه ایران چک  خسارت آتش سوزی به مبلغ 000‌/000‌/698‌/16 ریال به ابوطالبیان مدیر عامل شرکت بهاران شیمی تقدیم  گردید.

 نوروزی خاطر نشان کرد: بیمه ایران ظرفیت های زیادی درارائه انواع خدمات و پوشش های بیمه ای به مشتریان خود  دارد و با توجه به نقش موثر بیمه ایران در جبران خسارت بیمه گزاران و زیان دیدگان ، امیدوارم با حسن اعتمادی که بیمه گزار  به بیمه ایران دارد، بتوانیم در سایر رشته های بیمه ای نیز خدمات خود را به این شرکت عرضه نماییم.

ابوطالبیان نیز در این مراسم بیمه ایران را پشتوانه محکمی برای شرکت های تولیدی و فعالین اقتصادی کشور برشمرد و از خدمات بیمه ایران در ارائه خدمات بهینه و تسریع در روند رسیدگی و پرداخت خسارت ، تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است شرکت بهاران شیمی بروجن درزمینه  تولید روغن پایه موتور، گریس و واسکازین صنعتی فعالیت داشته و از سال 1385 تاکنون از بیمه گزاران عمده بیمه ایران در این استان می باشد.

این شرکت در زمستان سال گذشته در پی بارش برف سنگین و برودت سرمای شدید هوا دچار آنتش سوزی گردید و با توجه به شدت و ابعاد بسیار گسترده آتش سوزی  خسارت سنگینی به ساختمان و تاسیسات و ماشین آلات آن  وارد گردید .

روابط عمومی بیمه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied