شمانیوز
شما نیوز

دبیر کل سندیکای بیمه گران در افتتاح ساختمان بیمه ما:

​بیمه نقش مهمی در رشد اقتصادی کشور دارد

پورکیانی دبیر کل سندیکای بیمه گران در افتتاحیه ساختمان جدید سرپرستی شیراز بیمه “ما” گفت: صنعت بیمه به مثابه یک موسسه اعتباری می تواند نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی در کشور ایفا کند.

​بیمه نقش مهمی در رشد اقتصادی کشور دارد

پورکیانی ضمن تبریک به مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و سهامداران شرکت افزود: روند فعالیت شرکت بیمه “ما” روند خوبی بوده و اینکه امروز گرد هم آمدیم تا ساختمان جدید بیمه “ما” را افتتاح کنیم باعث خرسندی است.

وی گفت: بحث مالکیت شعبه، موضوع مهمی است و پیام آور یک اطمینان بخشی است، ما در صنعت بیمه کارمان بخشیدن اطمینان و آرامش به مردم و جامعه است؛وقتی مالک نیستیم، نمیتوانیم وعده آرامش بدهیم.

کار دیگری که در صنعت بیمه ناگریز به انجام آن هستیم این است که بتوانیم نقش خود را در حاکمیت و اقتصاد کشور پررنگ کنیم، مشابه همین کاری که شرکت بیمه “ما” با طراحی فرابیمه موفق به انجام آن شده است.

بانک ، بورس و بیمه باید در کنار همدیگر قرار بگیرند و بتوانند هم محصولات جدید و هم ابزار های جدید مالی ، پولی و بیمه ای تعریف کنند.

یکی از اتفاقات خوبی که در بیمه “ما” رخ داده است، تولید پرتفوی خوب و با کیفیت و برقراری توازن پرتفوی بین رشته های مختلف است که نشاندهنده این است که کار بیمه گری در شرکت به خوبی در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied