شمانیوز
شما نیوز

امور اقتصاد و دارایی استان همدان

زمینه جذب سرمایه‌گذار گردشگری در همدان فراهم است

​مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با اعلام اینکه زمینه جذب سرمایه‌گذار حوزه گردشگری در همدان فراهم است، گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری باعث جذب و ماندگاری گردشگر می‌شود.

زمینه جذب سرمایه‌گذار گردشگری در همدان فراهم است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی  گردشگری و صنایع‌دستی همدان، حسن پیمانی در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و در حاشیه بازدید از غرفه استان همدان، اظهار کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان همدان آن‌طور که باید شناسانده نشده و باید در این حوزه قوی‌تر عمل کنیم.

وی به مسافت کوتاه همدان و تهران اشاره کرد و افزود: نزدیکی همدان به تهران و ارتباط مرزی با ۷ استان از جمله مزیت‌های همدان است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گردشگری باشد. 

پیمانی با اشاره به اینکه غار علیصدر به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری استان نیازمند زیرساخت‌های بیشتر و بهتری مانند جاده و تاسیسات اقامتی است، گفت: در حوزه‌ گردشگری در اول راه هستیم و هنوز آن‌طور که باید امکانات را برای جذب مطلوب گردشگر فراهم نکرده‌ایم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری باعث جذب گردشگر می‌شود و در صددیم در این حوزه بیش از پیش زمینه را فراهم کنیم. 

وی اضافه کرد: تعدادی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان ثبت شده و در سایت مشترک با میراث‌فرهنگی استان نیز تمام فرصت‌ها بارگذاری خواهد شد.

پیمانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم همدان باید  برای جذب گردشگر تلاش کنند و در این حوزه به فرهنگ‌سازی نیاز داریم بنابراین به تعامل همه مردم نیاز است.‌

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied