شمانیوز
شما نیوز

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

حضور پرشور مردم در انتخابات، امید آفرینی در جامعه را به دنبال دارد

​امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: لازم است در انتخابات امروز هر کس با هر آنچه که در توان دارد، امیدآفرینی کند تا ما شاهد حضور پرشور و حماسی مردم در این رویداد مهم سیاسی باشیم

 حضور پرشور مردم در انتخابات، امید آفرینی در جامعه را به دنبال دارد

به گزارش روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور در پای صندوق های رأی این منطقه، انتخابات را امری حیاتی دانست و گفت: شرکت در انتخابات، شرکت در جبهه حق علیه باطل است و حضور پر شور مردم در انتخابات، بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی به حضور رأی اولی ها در این رویداد سیاسی اشاره کرد و افزود: مشارکت در انتخابات منجر به تقویت مسئولیت پذیری نوجوانان و جوانان در آینده خواهد شد.

خلیل آبادی با تاکید بر حضور حداکثری رای اولی‌ها در این انتخابات، عنوان کرد: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات امروز، برگ برنده ای برای کشور محسوب و موجب نا امیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران می شود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: توصیه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، شرکت پرشور و حماسی ملت ایران بوده تا یک خط بطلان بر یاوه‌ گویی‌ های دشمن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با همت مردم شریف ایران، این انتخابات نیز همانند انتخابات گذشته پرشور تر از دوره‌ های قبل و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied