شمانیوز
شما نیوز

وام قرض الحسنه | وام بانکی

واریز وام قرض الحسنه 300میلیونی آغاز شد | جزئیات وام فوری

واریز وام قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.

واریز وام قرض الحسنه 300میلیونی آغاز شد | جزئیات وام فوری

به گزارش شمانیوز: وام قرض الحسنه یکی از طرح های تسهیلات بانکی است. بهره وام قرض الحسنه کمتر از دیگر تسهیلات است از این رو متقاضیان وام قرض الحسنه بیشتر هستند. اما چرا وام قرض الحسنه را انقدر سخت کرده اند که فقط اشخاص خاص میتوانند از وام قرض الحسنه بهره مند شوند. 

در طرح باران، تمامی مشتریان حقیقی و‌‌‌ حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز، از امتیاز دریافت وام قرض‌الحسنه باران بهره‌مند شوند.مدت سپرده گذاری برای دریافت وام در این طرح، به درخواست مشتری، حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۲ ماه است و مدت بازپرداخت اقساط بین ۶ تا ۶۰ ماه متناسب با نیاز مشتری، متغیر است.

حداقل مبلغ میانگین برای محاسبه امتیاز دریافت این وام، ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کارمزد وام نیز ۴ درصد محاسبه می‌شود.مشتریان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز دریافت وام خود را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر منتقل کنند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک سینا / بدون سود و کارمزد

با هر میزان سپرده‌گذاری در بانک سینا می‌توانید بر اساس ضرایب تسهیلاتی که بر اساس مدت سپرده‌گذاری تعیین‌ می‌شود، از وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد حداکثر تا ۳ میلیارد ریال برخوردار شوید. طبق اعلام بانک سینا این وام فوری بدون سود و کارمزد است.

به گزارش بانک اول وام طرح آفتاب بانک سینا درقالب تسیهلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و به‌همین دلیل موقع بازپرداخت اقساط چیزی به اسم سود وجود ندارد و طبق ادعای بانک سینا متقاضی از پرداخت کارمزد وام نیز معاف است.

متقایان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات بانک سینا به نشانی اینترنتی https://www.sinabank.ir/ مراجعه کنند.

میزان اقساط و کل سود وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک تجارت

در صورتی که بانک تسهیلات را در قالب عقد قرض الحسنه و با شرایط مرتبط با این قرارداد ارائه بدهد، میزان هر قسط به 18 میلیون و 750 هزار تومان خواهد رسید. کل سود این تسهیلات 13 میلیون و 875 هزار تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 314 میلیون و 75 هزار تومان می‌رسد.لازم به ذکر است افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند و باید حتما فیش حقوقی از شرکت خود را به بانک ارائه بدهند.

در پی خواست متقاضیانی که نسبت به تامین مابه‌التفاوت وجه پارس با محصول جایگزین، اظهار نگرانی کرده‌اند، این خودروساز در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: در راستای احترام به خواست مشتریان، بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied