شمانیوز
شما نیوز

شرکت بی ام کارز

جزئیات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد

شرکت بی ام کارز با صدور اطلاعیه از تکمیل وجه متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی (خودروی BESTUNE T77) در قالب طرح فروش فوق العاده خبر داد.

جزئیات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان می توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 1402/12/15 لغایت ساعت 24 روز سه شنبه 1402/12/22 اقدام کنند. این محصول با قیمت یک میلیارد و 460 میلیون تومان عرضه می شود و زمان تحویل خودرو هفته آخر خرداد ماه 1403 است.

تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان، صرفا به صورت آنلاین و از طریق پرتال چامع ایرانی به آدرس www.bahman.iranecar.com/bmcars امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد پذیرفت.

مشخصات ظاهری و فنی بستیون T77

این خودرو دارای موتور 1500 سی سی توربو شارژ، حداکثر قدرت موتور  166 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 258 نیوتن متر در 4350 - 1500 دور در دقیقه است. 

بستیون T۷۷ دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است که با ترمز ABS به همراهEBD و EBA عرضه می شود. گیربکس دو کلاچه 7 سرعته –7DCT WET، دوربین دید عقب، سیستم تشخیص مانع عقب، تثبیت کننده سرعت خودرو(کروز کنترل تطبیقی)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، آینه‌های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن و آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد تابش نور از دیگر امکانات این خودرو است. 

این خودرو همچنین دارای سانروف پانوراما، تودوزی چرم، صندلی برقی راننده و سرنشین به همراه گرمکن، صندلی راننده قابلیت تنظیم در 6 جهت و صندلی سرنشین در 4 جهت،  سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل و همچنین تمامی چراغ ها با تکنولوژی LED است.

 

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied