شمانیوز
شما نیوز

وام 200میلیونی

همه چیز درباره ثبت نام وام 200 میلیون تومانی | شرایط و مبلغ اقساط

بانک ملت به منظور خدمت رسانی به مشتریان خودر طرح حامی را راه اندازی کرد.

همه چیز درباره ثبت نام وام 200 میلیون تومانی | شرایط و مبلغ اقساط

به گزارش شمانیوز: وام 200میلیونی بانک ملت شرایط خاص خودش را دارد. افرادی که مشتری بانک ملت هستند و به دریافت وام 200 میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند باید سپرده قرض الحسنه را افتتاح کرده باشند.

ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی است. افراد در دو بازه زمانی امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند. در صورتی که فرد سقف تسهیلات طرح مذکور را دریافت کند امکان پرداخت اقساط آن را طی 36 ماه دارد. در غیر این صورت و اگر بانک تا سقف 100 میلیون تومان این وام را ارائه بدهد، امکان بازپرداخت 12 ماه است. لازم به ذکر است که سود این وام به 23 درصد می‌رسد.افرادی که مایل به دریافت این وام تا سقف 200 میلیون تومان با نرخ سود مشخص و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه هستند باید ماهیانه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان قسط بپردازند. کل سود این وام 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد.

نگاهی به نکات و موارد حائز اهمیت درباره وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

لازم به ذکر است که این تسهیلات تنها به منظور خرید کالا ارائه می‌شود و افرادی که قبلا آن را دریافت کرده باشند، امکان استفاده دوباره از آن را نخواهند داشت. ضمنا وام گیرندگان طرح حامی تنها مجاز به صرف این تسهیلات در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied