شمانیوز
شما نیوز

خودرو های وارداتی| خودروی وارداتی| وارت خودرو

تمام جزئیات ثبت برای خودرو های وارداتی | آغاز مرحله دوم ثبت نام خودرو های وارداتی

مرحله دوم ثبت نام خودرو های وارداتی از عصر چهارشنبه 16 اسفند آغاز شده است.

تمام جزئیات ثبت برای خودرو های وارداتی | آغاز مرحله دوم ثبت نام خودرو های وارداتی

به گزارش شمانیوز: خودروهای وارداتی در مسیر ثبت قیمت های نجومی در بازار حرکت می کنند. واسطه ها در بازار خودروهای وارداتی مشغول قیمت سازی هستند این در حالیست که سیاست گذار خودرویی هنوز نتوانسته روند واردات خودرو را به گونه ای سامان دهد تا جلوی قیمت سازی برای خودروهای وارداتی برندهای جهانی خودروساز گرفته شود. 

مهدی تقدسی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی برای متقاضیانی که در گام نخست خرید خودرو‌های وارداتی در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود، اقدام به ثبت‌نام و نوبت‌دهی شدند، از عصر امروز (چهارشنبه ۱۶ اسفند) به مدت سه روز (تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز جمعه ۱۸ اسفند ماه) بازگشایی شده و امکان ثبت‌نام برای متقاضیان فراهم است.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها، ادامه داد: در این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی، ١١ محصول وارد شده توسط شرکت‌های خودرویی، عرضه خواهد شد که از این تعداد شش محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از میان ١١ محصول عرضه شده، انتخاب کنند.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied