شمانیوز
شما نیوز

معرفی آریزو 5 توربو

آریزو 5 ترکیبی جذاب از طراحی شیک و فناوری برتر | آریزو 5امکاناتی فراتر از انتظار + فیلم

در ویدو زیر ب بررسی و معرفی خودرو ​آریزو 5 توربو​ می پردازیم.

آریزو 5 ترکیبی جذاب از طراحی شیک و فناوری برتر | آریزو 5امکاناتی فراتر از انتظار + فیلم

 

 خودرو آریزو 5 توربو با موتوری 1.4 لیتری، توربوشارژر و تزریق مستقیم سوخت، قدرت و عملکرد بی‌نظیری دارد. آریزو 5 توربو، با داشتن سیستم ترمز برقی، کنترل پایداری الکترونیک، و کنترل سرعت بیرونی، جزو خودروهای پیشرفته ای است که امنیت و کنترل بسیار بالایی به راننده می‌دهد.خودرو آریزو 5 توربو با طراحی شیک و مدرن، در داخل آن فضایی راحت و لوکس، صندوق بزرگ و دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی و سیستم صوتی پیشرفته ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه آریزو 5 توربو دارای موتوری پیشرفته با پایداری و کیفیت ساخت بالاست، در بازار خودروهای میان‌رده با قیمت مناسب قرار دارد و به انتخاب خوبی برای افرادی که به دنبال عملکرد، امنیت و زیبایی در خودرو‌های میان‌رده هستند محسوب می شود.در ادامه بررسی بیشتر این آریزو 5 توربو پرداخته ایم. 

معرفی فنی

آریزو 5 توربو اکسلنت از همان پیشرانه خودروی چری تیگو 7 بهره می‌برد که یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 4 سیلندر و 16 سوپاپ است.

در مدل قبلی، فرمان خودرو هیدرولیک بود که در مدل جدید این فرمان، جای خود را به یک فرمان برقی نرم‌تر داده است که باعث افزایش بهره‌وری خودرو می‌شود.

 
آریزو 5 توربو

 

طراحی ظاهری

طراحی آریزو 5 در مدل جدید، تفاوت آن‌چنانی با مدل‌های قبلی ندارد و می‌توان گفت، شاید تنها مالکان مدل‌های قبلی توانایی تشخیص این تغییرات جزئی را داشته باشند.

به صورت کلی می‌توان گفت تفاوت طراحی ظاهری دو تیپ TE (مدل قبلی) و IE، در جلوپنجره کهکشانی و رینگ‌های جدید است.

آریزو 5 از طراحی زیبا و جدیدی برخوردار است و با خطوط شکسته و همچنین دی‌لایتی که در بدنه کار شده، بر زیبایی ظاهری این خودرو افزوده است.

آریزو 5 توربو

طراحی داخلی

داخل کابین آریزو 5 جدید به‌کل تغییر کرده و آن داشبورد قبلی که شباهت زیادی با داشبوردهای هیوندای سانتافه 2016 داشت، جای خود را به یک داشبورد زیبا و به‌روز داده است.

ترکیب چرم مشکی با طرح فیبرکربن، تنظیمات تاچ سیستم تهویه‌مطبوع و نمایشگر تاچ 8 اینچی، همه و همه بر زیبایی‌های این خودرو می‌افزاید.

البته دکمه‌های فیزیکی سیستم تهویه که جای خود را به دکمه‌های تاچ داده است، می‌تواند از نظر برخی راننده‌ها نامناسب بوده و دلیل حواس پرتی هنگام رانندگی شود.

قسمت داخلی خودرو از فضای مناسبی برخوردار است و یک خانواده چهارنفره را می‌تواند به راحتی در خود جای دهد. همچنین صندوق عقب آریزو 5، با 442 لیتر ظرفیت از حجم قابل قبولی برخوردار است.

آپشن‌ها و امکانات

این خودرو همانند بسیاری از خودروهای چینی دیگر، از آپشن‌های زیادی برخوردار است.

از جمله آپشن‌هایی که در اکثر خودروهای امروزی دیده می‌شود، می‌توان به کروز کنترل، سنسور دنده عقب، ترمز ضدقفل، دی‌لایت، دکمه‌های کنترلی فرمان، نمایشگر اطلاعات، آینه بغل برقی و سانروف اشاره کرد.

دیگر آپشن‌هایی که می‌توان گفت جدیدا در خودروها دیده می‌شود، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، دوربین دنده عقب، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتولایت، ورود و استارت بدون کلید و شش عدد کیسه‌هوای پرده‌ای است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied