شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت | سود سهام عدالت

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد | جزییات واریز مرحله دوم سود سهام عدالت + فیلم

هر ساله برای افراد دو مرحله سود سهام عدالت واریز میشود .امسال اولین مرحله سود سهام عدالت در آذرماه پرداخت شد و مرحله دوم نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد | جزییات واریز مرحله دوم سود سهام عدالت + فیلم

به گزارش شمانیوز :سهام عدالت یکی از انواع یارانه است که سود آن توسط دولت به حساب افراد واریزمیشود.قیمت سهام عدالت معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا، عملکرد شرکت و شرایط اقتصادی قرار می‌گیرد.سهام عدالت با هدف خصوصی کردن و واگذار کردن سهام شرکت های دولتی به قشر با درآمد کمتر جامعه اجرایی شده است. سهام عدالت برای افرادی که به طور اقتصادی ضعیف‌تر هستند، فرصتی است تا به سودهای شرکت‌های عمومی و نصاب بهره‌وری از آن‌ها دست یابند. در ادامه خبری جدید درباره واریز سود سهام عدالت را میخوانید. 

زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

 پیش از پایان سال ۱۴۰۲، یک بار دیگر سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز می شود.

سیداحسان خاندوزی گفت: بخش دوم پرداخت سود سهام عدالت طبق برنامه ریزی که سازمان بورس و بهادار انجام داده است، امیدواریم تا ۲۵ اسفند ماه به حساب دارندگان سهام عدالت کشور واریز شود. 

مرحله اول سود سهام عدالت در هفته پایانی آذرماه ۱۴۰۲ به حساب سهامداران واریز شد. افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند سود ۷۳۶ هزار تومانی در این مرحله دریافت کردند. برای افراد دارای سهام یک میلیون تومانی نیز در این مرحله ۱ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود واریز شد.

منبع : دنیای اقتصاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied