شمانیوز
شما نیوز

معرفی چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس خودرویی با تکنولوژی پیشرفته | چانگان CS35 پلاس منتظر تغییر رویای رانندگی شماست + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو چانگان cs35 خواهیم پرداخت.

چانگان CS35 پلاس خودرویی با تکنولوژی پیشرفته | چانگان CS35 پلاس منتظر تغییر رویای رانندگی شماست + فیلم

 به گزارش شمانیوز :خودروی چانگان CS35 پلاس یکی از خودروهای شرکت چانگان با طراحی جذاب و مدرن است.چانگان cs35پلاس با موتور قدرتمند و سیستم‌های پیشرانه برتر بهره‌برداری از عملکردی عالی و رانندگی راحت را به شما ارائه می‌دهد.چانگانCS35 پلاس با فضای داخلی فراوان و تجهیزات راحتی و امکانات مدرن، تجربه رانندگی لذت‌بخشی را به شما هدیه می‌دهد. خودروی چانگان CS35 پلاس با طراحی منحصربه‌فرد، کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش خوب، به عنوان یک گزینه عالی در دسته خودروهای کوچک اقتصادی قرار می‌گیرد.در ادامه به بررسی بیشتر خودرو چانگان CS35 پلاس می پردازیم. 

طراحی ظاهری

چانگان CS35 پلاس با آن خودرویی که سایپا از سال ۹۵ تا ۹۸ در ایران مونتاژ می‌کرد، تفاوت زیادی دارد. طراحی اولین فیس‌لیفت نسل دوم این کراس‌ اوور مدرن‌تر و به‌روزتر است.

مثل بیشتر خودروهای جدید، چراغ‌های روز در بخش بالایی نمای جلو و زیر کاپوت قرار گرفته و یک نوار نوری آنها را به هم وصل کرده است. چراغ‌های اصلی پایین‌تر و در دو طرف سپر دیده می‌شود که آنها هم با یک نوار رنگی به هم وصل شده‌اند. نکته جالب توجه در چهره چانگان CS35 پلاس، جلوپنجره بزرگ آن است.

در نمای جانبی، طرح جعبه‌ای شکل بدنه را می‌توان دید که با خطوط صاف و مستقیم کار شده تا حالتی جدی، محکم و البته ساده داشته باشد. قابی مشکی رنگ گلگیرها را پوشانده و زیر آنها رینگ‌های ۱۷ یا ۱۸ اینچی قابل مشاهده است.

نمای عقب طراحی ساده‌ای دارد و چراغ‌ها همان شکل و شمایلی را دارند که در جلوی خودرو دیده‌ایم. برای طراحی سپر هم از طرح گرافیکی جلوپنجره استفاده شده و دو سر اگزوز گرد موجب شده تا چانگان CS35 پلاس اسپرت‌تر به نظر برسد.

چانگان CS35 پلاس

طراحی داخلی

طراحی داخلی CS35 پلاس از خودرو بزرگ‌تر چانگان CS75 پلاس به ارث رسیده است. داشبرد ظاهر نامتقارن و پله‌ای دارد که در نمای طولی ارتفاع آن از کیلومترشمار تا روبه‌روی سرنشین جلو کاهش پیدا می‌کند. همین حالت پله‌ای در عرض داشبرد هم دیده می‌شود و دریچه‌های تهویه مطبوع جلوتر از نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی و کیلومترشمار دیجیتال قرار گرفته‌اند. با این سبک طراحی، در کنار فرمان دی‌کات تلاش شده تا کراس‌اوور کوچک ظاهر اسپرتی داشته باشد.

مواد به کار رفته در کابین کیفیت بالایی دارد و موجب می‌شود تا طراحی داخلی نیز بیشتر به چشم راننده و سرنشینان بیاید.

خودروهای کراس‌اوور کوچک معمولا برای سرنشینان، به خصوص در بخش عقب فضای تنگی دارند، اما چانگان CS35 پلاس جای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

چانگان CS35 پلاس

آپشن های چانگان CS35 پلاس

گرچه مشخصات چانگان cs35 پلاس در بخش امکانات رفاهی و ایمنی فعلا از سوی سایپا اعلام نشده است، اما می‌شود حدس زد که این شرکت کراس اوور جدید خود را با امکاناتی در حد متوسط به بازار خواهد فرستاد تا نیازهای اقشار متوسط جامعه را به نحوی مناسب پاسخگو باشد.

مواردی مثل کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، صفحه آمپر دیجیتال، فرمان برقی با کلیدهای کنترل و روکش چرم، صندلی‌های چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، چهار کیسه هوا، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز پارک برقی، سانروف، دوربین ۳۶۰، دوربین عقب و…، به احتمال قوی در فهرست آپشن‌های محصول تولیدی سایپا حضور خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied