شمانیوز
شما نیوز

معرفی تیگو3X

تیگو 3Xخودرو اقتصادی و کارآمد | معرفی تیکو3X با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته +فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو تیگو3X خواهیم پرداخت.

تیگو 3Xخودرو اقتصادی و کارآمد |  معرفی تیکو3X با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته +فیلم

به گزارش شمانیوز :تیگو 3X یک خودروی شهری  و جذاب است که توسط شرکت چری تولید می‌شود. تیگو 3Xدارای طراحی مدرن و خوش‌ساختی است که باعث جلب توجه مشتریان می‌شود. همچنین، تیگو 3X با قابلیت‌های ایمنی بالا و سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته، تجربه رانندگی ایمن و راحتی را برای مسافران فراهم می‌کند. تیگو3X همچنین با قیمت مناسب خود، یک گزینه جذاب برای خریدارانی است که به دنبال خودروی کوچک و اقتصادی هستند.در ادامه به بررسی تیگو 3X می پردازیم. 

طراحی بدنه

در نمای جانبی تیگو 3x دایاموند ادیشن، متوجه تغییر رینگ‌های 16 اینچی و استفاده از کالیپرهای قرمز رنگ و همچنین مشکی‌شدن قاب آینه‌های جانبی می‌شویم. حالا اگر کمی به عقب خودرو برویم، خواهیم دید که ستون C نیز به رنگ مشکی درآمده. ضمن اینکه رنگ فلاپ‌های اطراف شیشه عقب خودرو که به اسپویلر سقفی متصل هستند نیز به مشکی تغییریافته است.

تیگو 3X

طراحی کابین

در کابین تیگو 3x دایاموند ادیشن، هیچ تغییری رخ نداده و چری تنها به استفاده از تریم قرمز رنگ برای رودری‌ها و همچنین دوخت قرمز برای روکش صندلی‌ها بسنده کرده است. آپشن‌ها نیز همان آپشن‌های سابق بوده و همچنان شاهد ویژگی‌هایی مانند کیلس استارتر، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری و ... هستیم.

تیگو 3X

دایاموند ادیشن صرفا پکیجی است از تغییرات ظاهری مختصر برای تیگو 3x پلاس. بنابراین بدیهی است که چری تغییری در مشخصات فنی این خودرو ندهد. از همین‌رو با همان موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی (SQRE4G15C) روبرو هستیم که حدود 116 اسب بخار و 143 نیوتن متر را با چرخ جلو می‌فرستد. گیربکس 5 دنده دستی یا گیربکس CVT نیز به انتخاب مشتریان، قابل سفارش است.

مشخصات

در قدم اول شرکت خودروسازی چری برای تولید نیرو محرکه این خودرو از پیشرانه‌ای 106 اسب بخاری 1.5 لیتری استفاده کرده است که به همراه جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی یا گیربکسی انتقال متداول CVT آنچنان قدرت دلچسبی برای خودرویی شاسی بلند، آن هم خودرویی اسپرت ارائه نمی‌کند، ولی خوشبختانه این شرکت ارائه پیشرانه‌ای 1.2 لیتری توربوشارژر از اوایل سال 2017 میلادی را تایید کرده که حداکثر قدرت تولیدی آن به 150 اسب بخار می‌‌رسد.
برای ساخت این شاسی بلند اسپرت، طراحان طولی 4200 میلی متری، عرضی 1760 میلی متری و ارتفاعی 1570 میلی متری را در نظر گرفته‌اند که چرخ‌های آن با فاصله‌ای 2555 میلی متری نسبت به یکدیگر در زیر شاسی نصب شده‌اند. برای اسپرت سازی این خودرو نیز در داخل کابین از روکش‌های چرمی با بیت‌های نارنجی، غربیلک فرمان اسپرت، صفحه نمایش لمسی 5 اینچی و همچنین خطوط و نارنجی رنگ در حاشیه خروجی‌های سیستم تهویه مطبوع و دستگیره داخلی درب‌ها استفاده شده که باعث تنوع پذیری داخل کابین و زنده بودن آن هم شده‌اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied