شمانیوز
شما نیوز

سود سهام عدالت متوفیان | واریز سود سهام عدالت

وراث سهام عدالت متوفیان بخوانند | سود سهام عدالت متوفیان کی واریز می‌شود

سود سهام عدالت متوفیان کی واریز می شود؟ سود سهام عدالت ۱۴۰۲ کی واریز میشود؟ سهام عدالت متوفیان چقدر است و کی واریز میشود؟ پاسخ این سوالات را بخوانید.

وراث سهام عدالت متوفیان بخوانند | سود سهام عدالت متوفیان کی واریز می‌شود

به گزارش شمانیوز : سود سهام عدالت متوفیان کی واریز می شود؟ این سوالی وراثی است که پرونده تکیل داده اند و به دنبال تاریخ واریز سود سهام عدالت متوفیان هستند.

سود سهام عدالت متوفیان کی واریز می شود؟ سود سهام عدالت ۱۴۰۲ کی واریز میشود؟ سهام عدالت متوفیان چقدر است و کی واریز میشود؟

سود سهام عدالت متوفیان کی واریز می شود؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از منیبان، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که سود سهام عدالت متوفیان، از تاریخ ۲۴ اسفند ماه، به وراث کسانی که پرونده‌های مربوطه را تنظیم کرده‌اند، پرداخت خواهد شد.

سهام عدالت متوفیان چقدر است و کی واریز میشود؟

سهام عدالت متوفیان چقدر است و کی واریز میشود؟ مجید عشقی اظهار کرد که دارندگان سبد‌های سهام عدالت به این صورت سود خواهند گرفت: در صورت داشتن سبد ۴۹۲ هزار تومانی، مبلغ ۴۴۶ هزار تومان؛ برای سبد ۵۳۲ هزار تومانی، مبلغ ۴۸۲ هزار تومان؛ و برای سبد یک میلیون تومانی، مبلغ ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد. مقدار سودی که به هر سهامدار پرداخت می‌شود، بر اساس میزان سبد سهام عدالت آن فرد متفاوت است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تأکید کرد که سود سهام عدالت برای وارثان نیز متناسب با زمانی که پرونده آن‌ها تنظیم شده است، پرداخت می‌شود و تاکنون سود سهام عدالت برای ۳۶۰ هزار نفر پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی