شمانیوز
شما نیوز

حق التدریس معلمان

حق‌التدریس سه ماهه معلمان و فرهنگیان بازنشسته واریز شد

به پایان سال 1402 نزدیک می‌شویم اما هنوز حقوق برخی کارکنان دولت پرداخت نشده است. احتمالا چهارماه از حق التدریس معلمان تا دو روز آینده پرداخت شود.

حق‌التدریس سه ماهه معلمان و فرهنگیان بازنشسته واریز شد

به گزارش شمانیوز : طبق اعلام دفتر جناب فرهادی (معاون مالی وزارت آموزش و پرورش)، تا دو روز آینده چهار ماه از حق التدریس معلمان پرداخت خواهد شد.

البته این رسانه صنفی تاکید کرده است:

با این حال، لطفا تا زمانی که پیامک واریز را دریافت نکردید، صبر پیشه کنید و روی این پول برای برنامه های خود خودداری کنید.

 تاخیر در پرداخت حق التدریس معلمان به مدت 6 ماه به شدت با انتقاد فرهنگیان از جمله معلمان بازنشسته، خرید خدمات و... همراه شده بود. این در حالی بود که وزیر آموزش و پرورش وعده داده بود حق التدریس ها نهایت طی دو ماه پرداخت شوند. ابراهیم رئیسی نیز در یک مراسم آموزش و پرورش گفته بود نباید پرداخت حقوق و حق التدریس معلمان تاخیر داشته باشد. این سخنان قبل از تاخیر 6 ماهه اخیر در پرداخت حق التدریس ها بود!

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: قصد داشتیم حقوق معلمان حق التدریس و بازنشستگان فرهنگی را در دو ماه یکبار پرداخت کنیم اما تامین اعتبار نشد.

وی افزوده است: سازمان برنامه در تلاش است تا منابع حقوق حق التدریس ها و بازنشستگان را فراهم کند؛ تا قبل از پایان سال 3 ماه حق التدریس پاییز را پرداخت خواهیم کرد و الباقی آن را هم تا قبل از پایان خرداد سال آینده!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied