شمانیوز
شما نیوز

وام 200 میلیون تومانی

صفرتا صد ثبت نام وام قرض‌الحسنه 200 میلیونی

وام 200 میلیونی برای تمام افراد دارای سپرده قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است جزئیات بیشتر از شرایط دریافت وام را بخوانید.

صفرتا صد ثبت نام وام قرض‌الحسنه 200 میلیونی

به گزارش شمانیوز : افرادی که در بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته و مدت سه ماه خواب سپرده ایجاد کرده‌اند، امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی را دارند. سود این سپرده چندان نیست و برحسب میانگین حساب بین 10 تا 23 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مورد نظر بانک خواهد بود. بازپرداخت این تسهیلات نیز متغیر بوده و از شش ماه بوده و تا 60 ماه قابل تغییر است. لازم به ذکر است که کارکنان شرکت‌های طرف قرارداد بانک دی با ارائه معرفی نامه امکان بهره مندی از این وام را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور دریافت وام و نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط 60 ماهه، میزان قسط هر ماهه 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود تسهیلات مذکور به 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز به 340 میلیون و 385 هزار و 653 تومان خواهد رسید.

بانک دی به منظور فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، پرثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص زمینه‌های پولی، مالی و بانکی فعالیت خود را آغاز کرد.

در حال حاضر و در راستای اهداف تعریف شده مذکور این بانک در زمینه خدمات بانکی، بانکداری الکترونیک و بازار سرمایه به مشتریان خود سریع و مناسب خدمت رسانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied