شمانیوز
شما نیوز

حقوق کارمندان

خوش خبری برای کارمندان دولت | جزییات افزایش حقوق کارمندان دولت اعلام شد

براساس اخبار منتشر شده افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت تصویب شده است که جزییات آن را در خبر زیر میخوانید.

خوش خبری برای کارمندان دولت | جزییات افزایش حقوق کارمندان دولت اعلام  شد

به گزارش شمانیوز :حقوق کارمندان، پاداش مالی‌ای است که در مقابل انجام وظایف و کارهایی که در سازمان یا شرکتی انجام می‌دهند، به آن‌ها پرداخت می‌شود. حقوق کارمندان بر اساس قوانین کار و توافقات و قراردادهای کاری بین کارفرما و کارمند تعیین می‌شود و باید به طور عادلانه و برابر با بازار کار، تعیین و پرداخت شود. حقوق کارمندان شامل مواردی از جمله حقوق پایه، اضافه کار، مرخصی، مزایا، بیمه‌ها و سایر مزایا و تسهیلات قابل تعدیل است.حقوق کارمندان همچنین باید به طور منظم و در موعد قانونی پرداخت شود و کارفرما مسئولیت دارد که حقوق و مزایا را به کارکنان خود بدون هرگونه تأخیر یا کاهش پرداخت کند.در ادامه خبری جدید درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان را میخوانید.

جزئیات افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

حقوق کارمندان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied