شمانیوز
شما نیوز

وام فوری | تسهیلات

متقاضیان وام فوری بخوانند | آنلاین 100 میلیون وام بدون ضامن بگیر

دریافت وام برای برطرف کردن مایحتاج زندگی یک امتیاز محسوب می‌شود حال آنکه وام بدون ضامن و فوری باشد که کار متقاضیان وام را زودتر راه می‌اندازد.

متقاضیان وام فوری بخوانند | آنلاین 100 میلیون وام بدون ضامن بگیر

به گزارش شمانیوز : مشتریان این مجموعه با طرح وام فوری کالانو قادر خواهند بود تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند. فرآیند دریافت این وام فوری به صورت حضوری یا از طریق اپلیکیشن باجت امکان پذیر است. افرادی که مایل به درخواست این تسهیلات به صورت غیرحضوری هستند باید رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشند. در غیر این صورت برای دریافت وام مذکور باید به صورت حضوری مراجعه کنند.

در صورتی که فرد متقاضی خرید لوازم خانگی باشد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان حق خرید دارد. مدت زمان بازپرداخت این مبلغ وام ۲۴ ماه اعلام شده است. اگر متقاضی دریافت وام مذکور رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشد تنها کافی است قرارداد لازم الاجرا را ارائه بدهد تا بتواند این مبلغ را دریافت کند. در صورتی که متقاضی رتبه سی یا دی داشته باشد، باید علاوه بر ارائه قرارداد لازم الاجرا، یک ضامن معتبر با رتبه اعتباری مناسب ارائه بدهد. همچنین بانک از وی تا ۱۲۰ درصد کل اعتبار ارائه شده، تامین لازم را اخذ خواهد کرد.

نکات بیشتر درباره وام ۱۰۰ میلیون تومانی کالانو بانک تجارت

افراد بعد از دریافت مبلغ وام تا یک این امکان را دارند که با مراجعه به فروشگاه یا مراکز خرید مورد تایید بانک، کالا و محصول مورد نیاز خود را بخرند.

لازم به ذکر است که نرخ سود این وام براساس آخرین مصوبه بانک مرکزی تعیین خواهد شد. ضمنا متقاضیان با این تسهیلات تنها امکان خرید از شرکت‌های پاکشوما، بلانتون، مادیران، گلدیران و … را خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied