شمانیوز
شما نیوز

مسکن ملی

متقاضیان مسکن ملی بخوانند انتظارات به پایان رسید | واحدهای مسکن ملی افتتاح میشود

به زودی واحد های مسکن ملی پرند افتتاح میشود.

متقاضیان مسکن ملی بخوانند انتظارات به پایان رسید | واحدهای مسکن ملی افتتاح میشود

به گزارش شمانیوز:طرح مسکن ملی، طرحی است که در دولت سیزدهم در دوران ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی اعلام و در حال اجرا هست این طرح ادامه طرح مسکن ملی دولت محمود احمدی نژاد است. برای کاهش قیمت مسکن، دولت پروژه‌های ساخت و ساز خانه‌های واحد آپارتمان و ویلایی از طریق وام دهی، واگذاری زمین مجانی (قانون جوانی جمعیت) و معافیت مالیات شرکت‌های تعاونی‌های مسکن را اجرا می‌کند. 

در جلسه اول شورای مسکن استان تهران در سال ۱۴۰۳، که در محل استانداری برگزار شد و به بررسی پروژه‌های آماده افتتاح شهرستان رباط کریم متمرکز بود، میر محمد غراوی، اعلام کرد که پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند به عنوان منطقه پایلوت به زودی افتتاح خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه پروژه های قابل افتتاح شهر جدید پرند هفته پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید گفت: در مجموع ۴ هزار و ۵۶۰ واحد مسکن ملی در پرند و سطح شهرستان رباط کریم افتتاح می شود.

غراوی در تشریح جزییات افتتاح های طرح نهضت ملی مسکن در این منطقه، اضافه کرد: به تفکیک ۲هزار و ۷۶۰ واحد مسکن ملی در پرند و یکهزار و ۸۰۰ واحد نیز در نقاط مختلف رباط کریم افتتاح خواهد شد.معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: تا پایان نیمه نخست سال جاری به صورت ماهیانه سایر پروژه های مسکن استان نیز افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار تهران در خصوص قیمت نهایی مسکن‌های مورد تفویض به متقاضیان گفت: قیمت‌ها بر اساس مصوبات قبلی خواهد بود و تاکنون هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

۷۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و مشارکتی در پرند آماده افتتاح است

میرمحمد غراوی در بازدید از طرح های مسکن‌ ملی شهرستان رباط‌کریم که به همراه فرماندار شهرستان، مدیرعامل شرکت عمران پرند و دیگر مدیران شرکت های خدمات رسان استان تهران و رباط کریم انجام شد اظهار داشت: سرعت پیشرفت پیمانکاران نهضت ملی مسکن در شهر پرند با نظارت شرکت عمران پرند بسیار خوب است و مشارکت و اقدام شرکت های خدمات رسان در تکمیل و نصب انشعابات آب و فاضلاب، برق و گاز واحدهای برخی از این پروژه ها می توانند این واحدها را به مرحله افتتاح و بهره برداری برسانند

وی در جلسه ای که پس از بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن پرند برگزار شد، افزود: با تلاش شرکت عمران و پیمانکاران در شهر پرند هفت هزار و ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و مشارکتی تا نیمه سال جاری آماده افتتاح است که در صورت نصب و تکمیل انشعابات آب و فاضلاب، برق و گاز این واحدها می توانیم واحدهای نهضت مسکن ملی برخی پروژه ها را به صورت کامل با حضور مقامات عالی کشور افتتاح و تحویل متقاضیان دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم میزان آورده های خود را در این پروژه ها تکمیل کردند و می طلبد ما مسئولان تلاش کنیم تا این واحدهای آماده شده را هرچه زودتر تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم و با این خدمت کام مردم را شیرین کنیم.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied