شمانیوز
شما نیوز

خودرو ریسپکت پرایم

تجربه رانندگی آینده با ریسپکت پرایم | ریسپکت پرایم ترکیبی از زیبایی و عملکرد در یک خودرو + فیلم

در ویدیو زیر به معرفی و بررسی خودرو محبوب ، ریسپکت پرایم خواهیم پرداخت.

تجربه رانندگی آینده با ریسپکت پرایم | ریسپکت پرایم ترکیبی از زیبایی و عملکرد در یک خودرو + فیلم

به گزارش شمانیوز :خودرو ریسپکت پرایم  نسخه ارتقاء یافته از چری آریزو 7 است .ریسپکت پرایم با طراحی زیبا و خطوط دینامیک، قدرت و عملکرد بالا، و رانندگی راحت و آرام را به همراه دارد. این خودرو با سیستم قدرتمند باتری الکتریکی، می‌تواند مسافت‌های طولانی را با یک بار شارژ طی کند.ریسپکت پرایم با داشتن فناوری‌های پیشرفته از جمله سیستم های هوشمند رانندگی، صفرانتشار، و قابلیت اتصال به اینترنت، تجربه رانندگی مدرن و متفاوتی را برای کاربران خود فراهم می‌کند.خودروی ریسپکت پرایم با ارائه امکانات ایمنی و راحتی برتر، همچنین طراحی داخلی شیک و مناسب، توانسته است جایگاه خود را در بازار خودروهای الکتریکی برجسته کند و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر خودرو ریسپکت پرایم پرداخته ایم.

طراحی بدنه

بهمن ریسپکت از نظر طراحی ظاهری خودرویی نسبتا مدرن و جدید محسوب می شود که از ظاهر اسپرت و جوان پسندی بهره مند شده است. در نمای جلو چراغ های اصلی کمی باریک و کشیده طراحی شده و در ترکیب با جلوپنجره کهکشانی‌اش ظاهر خشنی به خود پیدا کرده است. بر روی سپر جلو نیز ادامه جلوپنجره خودرو طراحی شده و در دو طرف نیز چراغ های مخصوص روز قرار گرفته که طراحی آنها به گونه‌ای است که ادامه چراغ های پوزیشن لایت در کاسه چراغ اصلی هستند. 

در نمای جانبی اولین موردی که به چشم می خورد طراحی رینگ های خودروست که البته جا داشت که یکی دو سایز نسبت به حال حاضر بزرگتر بوده و جذابیت بصری بیشتری برای خودرو ایجاد کنند. طول این خودروی سدان ۴۶۷۰ میلیمتر و عرض آن نیز ۱۸۲۵ میلیمتر است. همچنین ارتفاع آن هم ۱۴۸۳ و فاصله بین دو محورش نیز ۲۷۰۰ میلیمتر است. 

در قسمت عقب بهمن رسپکت خبری از ترند روز طراحی دنیا یعنی چراغ های بهم پیوسته نیست با اینکه همچنان چراغ های اصلی بسیار کشیده و البته باریک مانند جلو طراحی شده اند. میان دو چراغ نشان جدید بهمن موتور و عبارت RESPECT قرار گرفته است. بر روی سپر عقب نیز علاوه بر حجم پردازی های مختلف و چراغ های شب نما و مه شکن، دو خروجی غیر واقعی اگزوز با خطوط کرومی طراحی شده که در بسیاری از خودروهای چینی بازار امری شایع است

گروه بهمن در ریسپکت های جدید تغییرات نرم افزاری را برای این خودرو لحاظ کرده است، که از جمله آن می توان به افزوده شدن آپشن سنسور باران یا همان برف پاک کن اتوماتیک اشاره کرد. همچنین پورت تایپ C نیز از دیگر تغییرات این خودرو به شمار می آید. لازم به ذکر است که بر طبق شنیده ها با گذر کردن تعداد تولید ریسپکت از یک عدد خاص، کلاستر خودرو نیز دستخوش تغییرات جدیدی قرار خواهد گرفت.

ریسپکت پرایم

کابین و امکانات

با ورود به کابین ریسپکت حس خوشایندی خواهید گرفت. طراحی داشبورد میانی با استفاده از خطوط تند و تیز فراوانی صورت گرفته و خوشبختانه با یک داشبورد خسته کننده روبرو نیستیم. فرمان خودرو به صورت D کات طراحی شده و غربیلک فرمان نیز شباهت زیادی به محصولات جدید چری دارد. پشت فرمان یک کلاستر تمام دیجیتال با روشنایی قابل قبول تعبیه شده که از گرافیک خوبی نیز بهره مند است. 

داشبورد میانی ابتدا میزبان یک صفحه نمایش عریض و بزرگ بیرون زده از داشبورد بوده که یک گزینه بسیار مناسب برای بازار ایران محسوب می شود. پس از آن دریچه ها و پنل کنترل سیستم تهویه مطبوع با کلیدهای پیانویی قرار گرفته اند. یکی از نکات مثبت این خودروی سدان توجه به طراحی در برخی جزئیات مانند خروجی هوای شیشه های جانبی است که باعث شده تا کابین بیش از پیش ظاهر اسپرتی به خود بگیرد. 

کیفیت متریال به کار رفته در داشبورد و کابین بهمن ریسپکت سطح بالایی داشته و در بیشتر قسمت های داشبورد از پلاستیک نرم و یا چرم مصنوعی ساخته شده است. فضای کابین با توجه به کلاس آن (سدان کلاس C) جادار و قابل قبول بوده و همچنین نوع طراحی صندلی های جلو نیز اسپرت بوده و پشت سری به صورت یکپارچه با صندلی طراحی شده است. همچنین فضای صندوق نیز کاملا پاسخگوی نیاز یک خانواده است. 

ریسپکت پرایم

مزایا و معایب ریسپکت پرایم

مزایا خدمات پس از فروش خوب - سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب (سواری نرم) - امکانات رفاهی و ایمنی مناسب - خروجی های فنی بالاتر نسبت به رقبا
معایب طراحی نه چندان جذاب در عقب - متریال داخلی نه چندان با کیفیت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied