شمانیوز
شما نیوز

در صحن علنی مجلس:

قالیباف : سیلی ملت ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود، پاسخ پشیمان کننده مدافعان ملت ایران دل هر ایرانی را شاد کرد.

قالیباف : سیلی ملت ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود

به گزارش شمانیوز به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه ( ۲۶ فروردین) مجلس شورای اسلامی گفت: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می شود، محکم و درس‌آموز بود. پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی را که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخار مان دارد، شاد کرد.

وی تاکید کرد: اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود و در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران، شدیدتر خواهد بود. انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش، موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است.

قالیباف اظهار داشت: دولت‌های مسلمان، با پیروی از خواسته ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهیونیست است در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت ‌ها قرار ندهند؛ جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هر گونه تهدید از مبدا هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایجاد امنیت پایدار، منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است و جمهوری اسلامی ایران که نشان داده است غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور، برخورد می کند، با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرد. وظیفه خود می دانم به نمایندگی از منتخبان مردم از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر کنم. خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید.

در پایان نمایندگان در صحن علنی مجلس با شعار «مرگ بر اسرائیل»، «سپاه انقلابی، تشکر، تشکر» از حمله پهپادی و موشکی سپاه به اسرائیل تشکر و حمایت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied