شمانیوز
شما نیوز

یارانه معیشتی

جزییات دهک بندی جدید خانوارها برای یارانه | این خانوارها یارانه هایشان قطع می‌شود

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان با اعلام آخرین به روزرسانی دهک بندی خانوارها در دی ماه سال گذشته از زمان اجرای دهک بندی جدید خبر داد.

جزییات دهک بندی جدید خانوارها برای یارانه  | این خانوارها یارانه هایشان قطع می‌شود

به گزارش شمانیوز؛ بنا به اظهارات علیرضا محمدی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است داده‌های ثبتی دریافتی از دستگاه‌های مختلف را برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها، 2 بار در سال (هر 6 ماه یکبار) به‌روزرسانی کند.

وی اعلام کرد که به دلیل انجام آخرین به‌روزرسانی در دی ماه سال گذشته، مرحله بعدی این فرآیند اوایل شهریورماه انجام خواهد شد.محمدی بیان کرد که یارانه‌بگیران بر اساس آخرین به‌روزرسانی دهک‌ها یارانه خود را دریافت می‌کنند و افرادی که اعتراض دارند، توسط مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان بررسی و تغییرات لازم در شهریورماه اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اظهار کرد که 8 درصد از افرادی که تغییرات در دهک‌بندی‌شان ایجاد شده بود، اعتراض کرده‌اند و در حال بررسی وضعیت داده‌های ثبتی هستند.

محمدی به صدک‌بندی خانوارها اشاره کرد و توضیح داد که در سامانه حمایت وزارت رفاه، شناسنامه اقتصادی خانوار به صورت صدک‌بندی درآمده است.

او شهروندان را تشویق کرد که در صورت اعتراض به دهک‌بندی‌ها، از طریق سایت حمایت یا با تماس با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه اعتراض خود را ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied