شمانیوز
شما نیوز

کشف32 تن روغن خوراکی احتکار شده در قم

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد: در بازرسیهای بعمل آمده ازواحدهای صنفی، 32 تن انواع روغن خوراکی که دریکی از انبار های حومه شهر به قصد گرانفروشی نگهداری شده بود توسط بازرسان و کارشناسان این سازمان کشف و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم؛ این فروشگاه عرضه مواد غذایی درشهرستان قم اقدام به احتکار 32 تن روغن خوراكي کرده بود که به وسیله بازرسان سازمان شناسایی گرديد. احمدرضا سمیعی نسب ارزش کالای کشف شده را به مبلغ 971میلیون و 367 هزار ریال اعلام كرد.

وی اضافه کرد: فروشگاه عمده فروشی متخلف ضمن خودداري ازاعلام موجودي ، اجناس را در داخل انباری درحاشیه شهربه قصد گرانفروشي احتکار می نمود که با هوشیاری بازرسان این سازمان شناسایی و پس ازتشكيل پرونده جهت اعمال قانون به تعزيرات حكومتي معرفي گرديد.

وی تصریح کرد: برخی افراد سودجو با سوء استفاده از جریانات بازار به چنین تخلفاتی روی می آورند که فضای بازار را دچار اخلال نمایند که بسيار در اشتباهند وهیچگاه استان قم محیط امنی برای متخلفان نخواهد بود. معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان تاکید نمود: مردم شريف قم مي توانندهرگونه تخلف اقتصادي را به شماره تلفن 124 سازمان جهت پيگيري اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied