شمانیوز
شما نیوز

رایتل هشدار داد

گران‌‌فروشی سیم‌کارت رایتل به بهانه شماره‌ رند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رایتل اعلام کرد: اخیرا افراد سودجو طی تماس تلفنی به بهانه فروش شماره های رند، شماره های مشابه دیگر اپراتورها و یا شرکت در قرعه کشی اقدام به فروش سیم کارت های رایتل با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب می کنند که مورد تایید نیست.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، فارس به نقل از رایتل نوشت: مدیرکل روابط عمومی رایتل در خصوص فروش سیم کارت رایتل خارج از شبکه رسمی گفت: اخیرا افرادی سودجو طی تماس تلفنی با شهروندان به بهانه فروش شماره های رند، شماره های مشابه دیگر اپراتورها و یا شرکت در قرعه کشی اقدام به فروش سیم کارت های رایتل با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب می کنند که مورد تایید این اپراتور نیست.

طاهردوست با بیان اینکه قیمت سیم کارت های دائمی رایتل 120 هزار تومان، سیم کارت های اعتباری 20 هزار تومان و سیم کارت های دیتا 20 هزار تومان است، از هموطنان درخواست کرد از پاسخگویی به این قبیل تماس ها خودداری کنند و مراتب را به مرکز تماس رایتل به شماره 2920-021 جهت پیگیرد قانونی اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد: فروش سیم کارت های رایتل از طریق وبسایت رسمی شرکت به آدرس www.rightel.ir به آسانی فراهم است. همچنین فروش سیم کارت های رایتل در دفاتر فروش رسمی، مراکز پیشخوان دولت و مراکز خدمات ارتباطی با نرخ های مصوب انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied