شمانیوز
شما نیوز

توسط رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ؛

خبر افزایش ناگهانی قیمت کاغذ تکذیب شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوای تهران خبر افزایش ناگهانی قیمت کاغذ را به شدت تکذیب کرد و در عین حال گفت: قیمت برخی از کاغذهای گلاسه در هفته های اخیر 15 تا 20 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، منصور حاجی آخوندیان، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوای تهران در گفتگو با مهر، خبر منتشرشده در یکی از خبرگزاری ها در مورد افزایش ناگهانی قیمت کاغذ و رسیدن قیمت هر بند کاغذ تحریر از 87 هزار تومان به 150 هزار تومان را به کلی تکذیب کرد و گفت: قیمت هر بند کاغذ تحریر در حال حاضر بین 87 تا 88 هزار تومان در نوسان است و این نرخ در دو هفته اخیر ثابت بوده است.

وی در عین حال از کاهش قیمت برخی کاغذهای گلاسه خبر داد و افزود: قیمت کاغذ گلاسه که دو هفته پیش حدود حدود 6800 تومان بود، الان به 3700 تومان رسیده و قیمت مقوای گلاسه هم که تا دو هفته پیش 7000 تومان بود، الان به 4000 تومان رسیده است که این حدود 15 تا 20 درصد کاهش را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوای تهران همچنین گفت: قیمت مقوای یک رو هم 10 درصد کاهش داشته است.

حاجی آخوندیان همچنین پیش بینی خود را درباره قیمت کاغذ و مقوا در ماه های آتی اینگونه بیان کرد: ما موقعیت نسبتاً خوبی را برای کاغذ پیش بینی می کنیم، ولی بار دیگر از این فرصت استفاده می کنم و از وزارت صنعت، معدن و تجارت می خواهم که میزان واردات کاغذ و مقوا را در ماه های اخیر به ما اعلام کنند.

به گزارش مهر، صبح امروز یکی از خبرگزاری ها در خبری بدون منبع اعلام کرد که از روز گذشته قیمت هر بند کاغذ تحریر که تا پیش از این حدود بندی 85 تا 90 هزار تومان خرید و فروش می شد، به مرز 150 هزار تومان در هر بند رسیده است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied