شمانیوز
شما نیوز

پاداش میلیاردی به هیأت‌مدیره خودروسازان!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):چهار شرکت خودروسازی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و گروه بهمن در پایان سال مالی 90 حدود 1 میلیارد و 508 میلیون تومان پاداش برای اعضای هیأت مدیره مصوب کردند که در کنار مقوله کیفیت محصولات و رضایت مشتری جای تأمل دارد.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از فارس، طی روزها و ماه‌های اخیر بحث افزایش با یا بی‌ضابطه قیمت خودرو مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است.

موضوعی که هر از گاهی کار را به سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده، وزارت صنعت، معدن و تجارت و حتی نهادهای نظارتی می‌کشاند.

صدای خودروسازها هم که همیشه بلند است و داد از کمبود نقدینگی یا افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت ارز و تأثیر آن بر قیمت تمام شده خودرو می‌زنند.

موضوع کیفیت خودروها نیز که خود داستان «مثنوی هفتاد من کاعذ» است و کافی است سری به تعمیرگاه‌های مجاز این خودروسازها بزنید و انواع و اقسام خودروهای صفر کیلومتر که هم برای سرویس‌های دوره‌ای و البته انجام تعمیرات بعضاً اساسی مراجعه می‌کنند، ببینید.

در این گزارش قرار است با نیم‌نگاهی به سه رأس مثلث کیفیت، قیمت و رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات خودروسازها به پاداش اعضای هیأت مدیره آنها نگاهی بیندازیم و قضاوت را به عهده خواننده بگذاریم.

نکته جالب در این میان این است که پرداخت چنین ارقامی با ادعای کمبود نقدینگی و مشکلات مالی این شرکت‌ها در کنار گلایه مشتریان از کیفیت محصولات چه توجیهی دارد و آیا قرار است تنها فشار این قبیل موارد به مردم و خریدار وارد شود؟

خودروساز پاداش اعضای هیأت مدیره حق حضور اعضای هیأت مدیره غیر موظف به ازاء حداقل 1 جلسه در ماه
ایران خودرو 630

میلیون تومان

700 هزار تومان
سایپا 450

میلیون تومان

600 هزار تومان
گروه بهمن 278

میلیون تومان

600 هزار تومان
پارس خودرو 150

میلیون تومان

450 هزار تومان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied