شمانیوز
شما نیوز

تاثیر قیمت طلا و سکه بر طلاق

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):دادستان بردسکن با بیان اینکه تاکنون هیچ پرونده ای از اصناف در رابطه با گران فروشی و احتکار نداشته ایم، درباره پیامد های اجتماعی افزایش قیمت سکه و طلا هشدار داد.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):سید علی نبوی در گفت وگو گفت: تمام کشورها در بحران اقتصادی هستند و دشمنان با تحریم ها می خواهند به ملت ایران فشار بیاورند تا نسبت به مسوولان نظام بدبین شوند.

دادستان بردسکن هم چنین با اشاره به نوسانات ارزی و قیمت طلا هشدار داد، اگر قیمت طلا و سکه کاهش پیدا نکند شاهد افزایش طلاق و مطالبات مهریه ها در کشور خواهیم بود که می طلبد متولیان امر تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی به ورودی پرونده ها به دادسرا اشاره کرد و گفت: به طور متوسط هرماه بیش از 300 پرونده وارد دادسرا می شود که بیشترین پرونده ها مربوط به فحاشی، نزاع، سرقت، مواد مخدر و تصادفات است.

نبوی افزود: خوشبختانه در شهرستان بردسکن پرونده های خشن نداریم اما متاسفانه جوانان زیادی به مواد مخدر آلوده شده اند و ریشه همه جرایم اعتیاد به مواد مخدر و بیکاری بر می گردد.

دادستان بردسکن به کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر طی سال گذشته دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه اول امسال 750 کیلو گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر توسط ماموران انتظامی شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی پرکاری و سلامتی مسوولان ادارات به ویژه پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان را مورد تایید قرار داد و گفت: مسئولی که در حوزه ماموریتش مدیریت داشته باشد می تواند زیر مجموعه خود را نیز کنترل کند.

دادستان بردسکن گفت: تاکنون هیچ پرونده ای از اصناف دررابطه با گران فروشی و احتکار اجناس به دستگاه قضا ارجاع داده نشده است و تعامل اصناف با دادگستری و نیروی انتظامی بسیار تنگاتنگ است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied