شمانیوز
شما نیوز

اخراج؛ عیدی ۵۰ کارمند شرکت گاز

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در یک هفته گذشته خبرهایی از اخراج 50 تن از نیروهای رسمی و قراردادی در شرکت صادرات گاز ایران تا رایزنی برای تصاحب هواپیمایی قشم ایر بجای بدهی بابک زنجانی به نفت به گوش رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در یک هفته گذشته خبرهای مختلفی در قالب گفت و شنود به گوش خبرنگاران صنعت نفت رسید که برخی از این اخبار را در زیر ملاحظه می کنید.

*عیدی اخراج برای کارکنان شرکت صادرات گاز شنیده شده است حدود 50 تن از کارکنان قراردادی و رسمی مشغول در شرکت صادرات گاز ایران در فهرست اخراج قرار گرفته اند. در حالی این تعدیل نیرو دقیقا در ایام آخر سال و در روزهای منتهی به سال جدید صورت می گیرد که عیدی ناخوشایندی برای خانواده های این گروه از کارکنان تلقی می شود. * ابهامات مالی برای یک مدیر شرکت پیمانکاری برکنار شده شنیده شده است یکی از شرکتهای پیمانکاری که به تازگی مدیرعاملش برکنار شده به دلیل وجود ابهامات مالی در زمینه خرید دکل حفاری چندین بار به نهادهای نظارتی رفته و در مورد عملکردش در این شرکت توضیح داده است. *چینی ها عمده تولیددکننده قطعات صنعت نفت شنیده شده در ماه های پایانی دولت دهم بخشنامه‌ای از سوی مدیران عامل چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت صادر شد که همه شرکت ها را موظف به استفاده از فهرست مشترک منابع داخلی و خارجی تامین کالاهای صنعت نفت و با هدف حذف فهرست های منابع متفاوت شرکت های وزارت نفت نمود، اما در عمل این اقدام به ورود صدها شرکت چینی و هندی به مجموعه تامین کنندگان تجهیزات صنعت نفت و حضور شرکت های ضعیف داخلی در جمع سازندگان مورد تایید منجر شده است. * هواپیمایی قشم ایر به جای بدهی بابک زنجانی گفته می شود مدیران وزارت نفت امیدوارند مدیریت هواپیمایی قشم ایر رابا تمام هواپیماها و پرسنل آن در ازای بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت و با هدف روزآمد نمودن و توسعه شرکت هواپیمایی نفت در اختیار بگیرند. این شرکت بادارا بودن 19 فروند هواپیمای فوکر و ایرباس به 15 مقصد داخلی و خارجی پرواز دارد و این اقدام می تواند ناوگان هواپیمایی نفت را توسعه چشمگیری دهد.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied