شمانیوز
شما نیوز

تخفیف ۱۵درصدی کالاها در نمایشگاه های بهاره

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بنابر اعلام مسئولان نمایشگاه بهاره از ششم تا پانزدهم اسفندماه همانند سال گذشته در چهار نقطه پایتخت برگزار می‌شود.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به گفته مدیر نمایشگاه‌های اتاق اصناف تهران، غرفه‌های موجود در نمایشگاه تنها به دارندگان جواز کسب از اتحادیه‌های صنفی اختصاص خواهد یافت و هر گونه قصور و سهل انگاری در زمان برگزاری نمایشگاه توسط غرفه‌داران به اعمال جریمه از سوی بازرسی اتاق اصناف منجر خواهد شد .

همچنین گفته شده است در این نمایشگاه برای تمامی محصولات از ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و اجناس با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان عرضه می‌شود.

علاوه بر این گوشت و مرغ به صورت گرم و سرد، برنج و روغن با تخفیف تا 10 درصدی عرضه می‌شود.

ثبت نام و تحویل غرفه‌های نمایشگاه بهاره پس از ۲۲ بهمن ماه آغاز شده است و متقاضیان بایستی با مراجعه به اتحادیه‌های تابعه ودر اختیار گرفتن فرم مخصوص، درخواست داده تا اتحادیه‌ها بر اساس شرایط تعیین شده از میان متقاضیان افراد واجد شرایط را برای در اختیار گرفتن غرفه معرفی کنند.

پیش از این گفته شده بود به منظور ایجاد بستر مناسب برای فروش کالا از سوی واحدهای صنفی تصمیم گرفته‌اند نمایشگاه بهاره زودتر شروع و به پایان برسد تا واحدهای صنفی دیگر که فرصت شرکت در نمایشگاه را نداشته‌اند، با مشارکت در جشنواره فروش فوق‌العاده به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied