شمانیوز
شما نیوز

سرنوشت نامعلوم ۵ هزار متقاضی ذخیره مسکن مهر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرنوشت ثبت نام ۵ هزار متقاضی ذخیره در مسکن مهر پرند، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و ظاهراً هم قرار نیست فرد یا افرادی از این ذخیره ها جایگزین انصرافی ها شود چرا که اگر انصرافی هم وجود داشته باشد هر امتیاز ۵ تا ۱۰ میلیون تومان توسط برخی از افراد سودجو به بنگاه های مسکن فروخته می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در شهریور ماه سال گذشته (15 شهریور تا 6 مهر) ثبت نام مرحله جدید مسکن مهر شهر پرند با ظرفیت 10 هزار واحد مسکونی آغاز و ظرفیت نوبت دهی آن در شش مهرماه به پایان رسید و از ثبت نام 5 هزار متقاضی به عنوان ذخیره نام برده شد.

بنابراین گزارش، اگرچه ظرفیت ثبت نام مرحله جدید برای 10 هزار واحد مسکونی صورت پذیرفت اما با توجه به گفته برخی مسئولان پرند، عدم شرایط لازم برخی از ثبت نام کنندگان و عدم احراز 5 سال سابقه سکونت باعث ریزش و انصراف برخی متقاضیان شد و میزان ثبت نام ذخیره مسکن مهر در پرند به عدد 5 هزار متقاضی رسید.

این گزارش می افزاید: ظاهراً بعد از افرایش قیمت مسکن مهر برخی از متقاضیان مسکن مهر به دلیل ناتوانی در پرداخت مابه التفاوت قصد انصراف کرده اند اما نکته جالب این است که هیچ کدام از این ذخیره های ثبت نام کرده پارسال، جایگزین افراد انصرافی نمی شود.

براساس این گزارش، برخی از متقاضیان مسکن مهر پرند بعد از اینکه انصراف می دهند امتیاز آنها نه تنها به این ذخیره ها واگذار نمی شود بلکه از سوی برخی افراد آگاه و مطلع به مبلغ تا 10 میلیون تومان به بنگاه های مسکن و یا افرادی که شخصاً به آنها مراجعه کرده اند به فروش می رسد.

یکی از آگاهان مسکن مهر پرند در این رابطه گفت: مسکن مهر پرند به بازار سیاه و دلالی تبدیل شده است به طوریکه برخی از افراد سودجو با اطلاع از انصراف برخی متقاضیان ، امتیاز آنها را در بازار به فروش می رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied