شمانیوز
شما نیوز

یک کارشناس بازار مطرح کرد :

کاهش دلار نتیجه انتخاب روحانی است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):یک کارشناس بازار ارز و طلا گفت: کاهش 300 تومانی قیمت دلار به دلیل انتخاب شدن آقای روحانی و احتمال عملی شدن برنامه های اقتصادی ایشان است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،میرکاظم فاطمی اظهار کرد: بازار این احتمال را می دهد که روابط سیاسی ایران با کشور های دیگر بهبود یابد، از این رو کاهش قیمت 300 تومانی ارز را در روز گذشته شاهد بودیم.

وی ادامه داد: کشور های خارجی تاکنون به سیاست های اقای روحانی تمایل نشان دادند که این تمایل ها نشان می دهد کاهش قیمت ارز و سکه مقطعی نبوده و ادامه خواهد داشت.

این کارشناس بازار ارز و طلا تاکید کرد: پیش بینی می شود تا چند روز آینده قیمت ارز به یک ثبات نسبی برسد و قیمت تقریبی دلار 350 تومان کمتر از هفته گذشته معامله شود.

فاطمی ادامه داد: کاهش قیمت ارز و سکه به این شدت نخواهد بود و به طور تدریجی تا پایان دولت فعلی ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: این کاهش قیمت تدریجی به دلیل آن است که دولت فعلی هم چنان با سیاست های قبلی خود کار می کند.

در همین حال رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از نوسانات قیمت ارز و طلا در بازار خبر داد.

احمد وفادار اظهار کرد: امروز یکشنبه سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 262 هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و 225 هزار تومان، نیم سکه 672 هزار تومان، ربع سکه 420هزار تومان و سکه گرمی 287هزار تومان به فروش رسید.

او درباره قیمت انواع طلا بیان کرد: هر گرم طلای 18 عیار 119 هزار و 350 تومان، هر مثقال طلا 517 هزار تومان و انس جهانی1392 دلار و 50 سنت قیمت گذاری شد.

همچنین در بازار غیر رسمی هر دلار به نرخ آزاد 3500 و هر یورو 4650 تومان معامله شد.

صرافان بازار ارز از افزایش نسبی قیمت سکه و ارز طی امروز خبر دادند و بیان کردند که این افزایش قیمت به دلیل هجوم مردم برای خرید طلا و ارز بوده است. هرچند که قیمتهای ظهر امروز پایین تر از همین موقع در روز گذشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied