شمانیوز
شما نیوز

پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان یارانه غیرنقدی به نیازمندان در ماه رمضان

سخنگوی دولت گفت: با دستور رئیس‌جمهور برای تسریع در پرداخت یارانه‌های غیرنقدی به خانواده‌های نیازمند به مناسبت ماه رمضان، ۱۶۰ میلیارد تومان به وزارت کار پرداخت کرد.

پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان یارانه غیرنقدی به نیازمندان در ماه رمضان

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی در کشور، گفت: دومین سرمایه‌گذاری خارجی صورت گرفته و چهارشنبه گذشته قرارداد آن اجرایی شده است. این سرمایه گذاری مربوط به 5 هزار مگاوات انرژی الکتریکی با ارزش 4,2 میلیارد دلار است.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری خارجی در قالب نیروگاه‌هایی در اهواز، دهلران، زاهدان، ساوه، سوفیان و بناب به صورت مستقیم صورت می‌گیرد و هیچ تعهد و تضمینی متوجه دولت ایران نخواهد بود.

سخنگوی دولت از رونق نسبی در بازار مسکن طی دو ماهه فروردین و اردیبهشت در سال جاری خبر داد و گفت: طی دو ماهه فروردین و اردیبهشت برای واحدهای مسکونی و آپارتمانی از جهت معاملات و ارزش آن، رشدهایی حاصل شده است. در فروردین تعداد معاملات 19 درصد رشد داشته و ارزش واحدهای مسکونی 33,4 درصد رشد داشته است. در اردیبهشت‌ماه نیز تعداد معاملات 7 دهم درصد با ارزش معاملات 5,1 درصد، رشد داشته‌ایم.

نوبخت ادامه داد: با دستور رئیس‌جمهور برای تسریع در پرداخت یارانه‌های غیرنقدی به خانواده‌های نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی 160 میلیارد تومان به وزارت کار پرداخت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied