شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت کرپ ناز

مدیرعامل بانک ملت به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک از شرکت تولید پارچه کرپ ناز در استان کرمانشاه بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت کرپ ناز
علی رستگار که در این بازدید حسن روستا عضو هیات مدیره، توحید اسدی عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب شهرستان، سعید نصری مدیر امور ناحیه چهار، داود اختری مدیر امور پشتیبانی و رشید خضری مدیر روابط عمومی بانک ملت همچنین آیت الله محمد حسن اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، وی را همراهی می کردند، از بخش های مختلف تولید پارچه در شرکت کرپ ناز بازدید کرد و با کارکنان این شرکت به گفت و گو نشست.
مدیرعامل بانک ملت همچنین در نشست با مدیران کارخانه کرپ ناز و نمایندگان کارگری این شرکت، با ابراز خرسندی از تداوم فعالیت این شرکت تولیدی با حمایت های این بانک، اظهار داشت: بانک ملت تمامی تلاش خود را برای بقا و توسعه فعالیت های شرکت کرپ ناز به کار خواهد بست و اجازه تعطیلی این واحد تولیدی قدیمی را نخواهد داد.
وی از کارخانه کرپ ناز به عنوان یکی از موارد عینی اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود: کارخانجات خوبی همچون کرپ ناز زمانی، یک برند بوده اند و امروز باید از این مجتمع عظیم برای ایجاد اشتغال برای هموطنان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
رستگار با تاکید بر لزوم تجهیز کارخانجاتی چون کرپ ناز به تکنولوژی های روز دنیا برای تولید بهتر و بیشتر، تصریح کرد: همان گونه که در سال های گذشته، محصولات کارخانه کرپ ناز در کشور محبوب بوده و متقاضیان زیادی داشته است، اکنون نیز باید کیفیت این محصولات را به گونه ای ارتقا دهیم که خریداران ایرانی دوباره به خرید این محصولات ترغیب شوند.
وی ادامه داد: کارخانه ای به این عظمت باید هر روز زنده تر و پویاتر شود و با مجهزشدن این شرکت به تکنولوژی های نوین تولید پارچه در جهان، روزی فرا برسد که تمامی مردم ایران، محصولات کرپ ناز را انتخاب کنند.
مدیرعامل بانک ملت، کارخانجاتی چون کرپ ناز را ابزارهای بانک ملت برای ایجاد اشتغال در کشور خواند و تاکید کرد: ما در مقابل همه مردم ایران و به ویژه مردم دلیر کرمانشاه مسوولیم و وظیفه خود می دانیم که با توسعه این کارخانه و ارتقای سطح فعالیت های آن، خدمتی هرچند کوچک به مردم این خطه از کشورمان داشته باشیم.
بر اساس این گزارش، شرکت کرپ ناز (سهامی خاص ) در مهرماه ۱۳۶۴دراداره ثبت شرکت ها ومالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و در سال ۱۳۹۰ مرکز اصلی شرکت به کرمانشاه منتقل شده و درتاریخ ۱۰ دی ماه۱۳۹۰ در اداره ثبت شهرستان هرسیناستان کرمانشاهبه ثبت رسیده است.
کارخانجات نساجی کرپ ناز با داشتن ۲۲۰ نفر پرسنل (۴۸ نفر رسمی، ۱۷۲ نفر قراردادی)، تنها واحد نساجی فعال (تولید پارچه ) درسطح استان کرمانشاه است.
کارخانه کرپ ناز در زمینی به وسعت تقریبی ۳۳ هکتار با زیر بنایی در حدود ۵۰ هزار متر مربع احداث شده است . این کارخانه به منظور تولید سالیانه حدود ۹ میلیون مترانواع پارچه بنا نهاده شده است که بخش قابل توجهی از نیازهای داخلی به پارچه چادرمشکی راتأمین می کند.
شرکت کرپ ناز در ازای تهاتر بدهی دولت به بانک ملت، به این بانک واگذار شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied