شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی قیمت سکه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):کاهش 50 دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی موجب پایین آمدن 30 هزار تومانی نرخ سکه در بازار تهران از دیروز بعدظهر 92.4.4 تا ظهر امروز چهارشنبه 5.4.92 شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،محمد کشتي آراي رييس اتحاديه کشوري طلا جواهر و نقره با تاييد اين مطلب که قيمت طلا و سکه در بازار کشور به سمت ثبات حرکت مي کند اظهار داشت: با کاهش 50 دلاري قيمت هر انس طلا در بازار هاي جهاني نرخ سکه نيز در بازار تهران 30 هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش يافت. وي افزود: هم اکنون قيمت هر قطعه طرح جديد يک ميليون و70 هزار تومان و طرح قديم يک ميليون و30 هزار تومان در بازار کشور مي باشد.

وي با اشاره به اينکه هم اکنون قيمت هر انس طلا در بازار هاي جهاني يک هزار و 251 دلار است. اظهار داشت: نرخ هر قطعه نيم سکه 565 هزار تومان، ربع سکه 350 هزار تومان و هر گرم طلاي 18 عيار، 100 هزار تومان مي باشد.

رييس اتحاديه کشوري طلا جواهر و نقره با تاييد نوسانات موجود در بازار طلا تصريح کرد: اين نوسانات به خاطر پايين آمدن قيمت جهاني طلا و نيز نرخ ارز در کشور طبيعي است و نويد آن را مي دهد که نرخ اين فلز گرانبها در کشور به سمت ثبات حرکت مي کند. در حال حاضر بازار طلای داخل به دنبال کاهش قیمتها در سطح جهانی و فروکش کردن دلار، با نوسان کاهشی همراه شد و هر مثقال طلای 17 عیار را با افت 6500 تومانی نسبت به ظهر امروز، به بهای 432 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار را با قیمت 99 هزار و 866 تومان و به فروش رساند. قابل ذکر است، اونس جهانی طلا هم اکنون بر بهای 1233 دلار و 80 سنت قرار گرفت. براساس این گزارش، هم اکنون در بازار سکه هر قطعه سکه بهار آزادی با بهای 1 میلیون و 79 هزار تومان در طرح امامی و 1 میلیون و 40هزار تومان در طرح قدیم معامله می شود که نسبت به ظهر 7 و 10 هزار تومان کاهش داشتند. شایان ذکر است، هر نیم سکه و ربع با قیمت 562 و 355 هزار تومان و هر سکه 1 گرمی با نرخ 245 هزار تومان در بازار به فروش رسیدند. طبق تحقیقات میدانی خبرنگار شمانیوز پیش بینی می شود قیمت سکه در روز های آینده تا 50هزار تومان دیگر کاهش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی