شمانیوز
شما نیوز

استعفای بدون سر و صدای معاون "نریمان" از شرکت عمران شهرهای جدید!

یک عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید تحت تعقیب بودن معاون فنی مهندسی شرکت متبوع خود را امری بعید دانسته و گفت که "حسن ولی پور" در محل کار خود حاضر می‌شود اما نه به صورت مرتب! و افزود که او از سمت خویش استعفا نداده است.

حسن ولی‌پور 18 خرداد ماه سال گذشته با حکم محسن نریمان، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به جای میر محمد غراوی به سمت معاونت فنی مهندسی این شرکت منصوب شد.

حسن ولی‌پور، اردیبشهت ماه سال 93 به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب شده بود اما به دلیل ضعف عملکرد از سمت خویش در این مسئولیت برکنار شده و بجای او سعید غفوری مدیرعامل این شرکت شد.

حال سید محمود میریان، عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در گفتگو با «نسیم آنلاین» تاکید کرده که ولی پور به محل کار خود مراجعه می‌کند و همچنان در اینجا شاغل است.

با وجود حرف وحدیث‌های مختلف، پیرامون غیبت ولی پور، اما محمد نظری، رئیس روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید اظهار نظرجالب و مغایر حرفهای این عضو هیات مدیره دارد.

او به « نسیم آنلاین» گفته که حسن ولی پور به دلایل مشکلات شخصی یک هفته قبل از سمت خویش استعفا داد و در این شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.

نظری هم از غیبت معاون فنی مهندسی شرکت متبوع خود ابراز بی اطلاعی کرد اما گفت که بعد از استعفای ولی پور، حسن روانفر ، عضو کنونی هیات مدیره این شرکت عهده‌دار سرپرستی معاونت فنی مهندسی هم شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت عمران شهر های جدید، گفته که غیبت بی سر و صدای این مقام مسئول در این شرکت را تایید نمی کند.

صرفنظر از درستی یا نادرستی اظهارات هریک از دو مقام مسئول در این شرکت،اما واقعیت این است که در هنگام انتصاب حسن ولی پور به سمت معاونت فنی و مهندسی، پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی خبر این انتصاب را در سطحی گسترده بازتاب داد.

حال این پرسش مطرح است که استعفای این مقام مسئول بدون هرگونه انتشار خبری صورت پذیرفته است؟

بزودی معلوم خواهد شد که دلیل خروج بدون سروصدای معاون فنی مهندسی از این شرکت چه بوده اما هنوز معلوم نشده که انگیزه محسن نریمان، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید از انتصاب فردی که در شهر جدید پردیس هم کارنامه درخشانی نداشته به سمت معاون خود چه بوده است؟

منبع:نسیم انلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied